Inlägg från: bebbe2005 |Visa alla inlägg
  • bebbe2005

Midsommargänget III

god morron! hänger inte helt med i traden... hur som helst, internetsex har jag visst missat... (bade som tema i traden och IRL )

men vaffeldagen ska jag allt komma ihag! hmm, vad gott! med en liten klick grädde och hallonsylt till - munter, visserligen har jag redan ätit frukost, men skulle kunna grädda mig en vaffla nu om jag inte hade suttit pa jobbet...

• bebbe2005

ja, munter, far göra det! dock har jag massa semmelbullar kvar i frysen som jag först maste äta upp - jajust det, idag är det tisdag - far ta upp de ur frysen och frossa i mig ikväll! sist jag at en var jag sa supermätt efterat sa jag nästan madde illa, faktiskt... min man förstar sig ända inte pa semlor, sa han tror att det är en gravnojja jag fatt

• bebbe2005

Nä, är det sant! Har hon ÄNTLIGEN fattat att ingen vill ha henne och att ingen litar pa henne och det sen över ett ar öppet "get lost" och dessförinnan ocksa, för den delen!?!? Wow, men ack sa sorgligt, att sa mycket maste ske och sa manga "bevis" först maste offentliggöras innan Sarna fattar piken!!!!

• bebbe2005

apropa frankrike och blodprov: visst maste man ta blodsprov som inkl. bl.a. aidstest i Frankrike innan man gifter sig? fick en väninna till mig göra och hennes blivande man för ca 1 ar sedan, tydligen är en orsak för att testa fertiliteten eftersom det är en av huvudanledningar till varför man ska gifta sig i frankrike (enligt urgamla lagar, sa att säga) (och nu är hon gravid, sa det fungerar visst)!!

• bebbe2005

vet inte hur det är i sverige, men här i tyskland skulle de bara vaga - det om nagot skulle ju ateruppliva minnena fran sisadär 60 ar sedan, sa blodprov tas endast i samband med graviditet och vid "normala" tillfällen...! vid huslan, det är ju befängt! och vad beträffar servicemindedness, sa är ju en av huvudpoängen att man ska känna fortroende och mer säkerhet om man har en kontaktperson pa t.ex. bank - fransoserna har visst helt missat det kapitlet!

• bebbe2005

Canada är ocksa ett land jag skulle kunna tänka mig! Nyfiken pa vad konsulatet säger - iväg och ring nu!!

• bebbe2005

vackert land är det ocksa! Väljer du att bosätta dig pa ostkusten nära montreal, sa haller du ju även franskan vid liv! oh, vad spannande att flytta vidare! Känner ocksa stor lust vid att flytta till ett nytt land, Tyskland är sa ordentligt - ordning och reda...

• bebbe2005

apropa sta pall för sverige! Tjatar precis med nagra tjejer om politik i en annan trad (sorry!) i och med laila freivalds avgang - oh, hade glömt bort hur kul det kan vara att argumentera i politikteman!

• bebbe2005

Timisen - ta det lugnt! Jag fick vänta tills 15:e eller var det kanske t.o.m. 16:e gangen innan det äntligen tog sig, sa vänta du bara!!!! Snart sätter illamaendet igang för dig ocksa eller sa far du som jag njuta av graviditeten istället som plaster pa saret för att du fick vänta ett bra tag! KRAMIS

Svar på tråden Midsommargänget III