• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Jag fick rostbiff och potatissallad från ICA. Gourmeten har slagit till igen

• Pricken i ny tappning

Köpte även chokladmousse som jag funderar på att blanda ihop. Eller så spar jag det till skidskyttet imorgon! Svårt beslut!

• Pricken i ny tappning

No news from Flinxan?

• Muntra hundägaren

Stekt torskfilé med skirat smör, finhacklad rödlök, dill, knaperstekt bacon, sockerärtor och pressad potatis. Till detta en chardonnay.

Ingen som hört något om Flinx?

• Timisen

Men det var väl okej käk du fixat? Jag lagar faan aldrig mat annars...inte krångelkäk iaf. Jag tycker du ska dra ner på sockret prickelino! Eller så driver du med folk ang vad du äter. Eller så ska jag ge faan i att lägga mig i Men det är inte illa menat!

• Pricken i ny tappning

Tja aningens kanske, men det slinker allt ner en hel del tyvärr. Har alltid varit en liten godisråtta och det har ju inte blivit bättre direkt. Ett tag i början då jag mest var sugen på frukt, men det gick över...

• Pricken i ny tappning

Funderar på om jag ska slötitta lite på Dödligt vapen III för artonde gången och somna in framför TV:n.

• Pricken i ny tappning

Ja, jag gör nog det. Riktigt trist sällskap ikväll. Sorry.

Bay, bay!

• Timisen

Akta så jag inte skickar min övertränade polare på dig (hon på magbilden), hennes regler är inte att leka med Men man ska unna sig socker (livet blir ju pissetrist annars)men försök håll ner det till helgen? Jag tror du blir jävligt trött annars, särskilt som du kanske redan är trött pga gravningen? Men du är ju en vuxen tjej även om jag är äldst o därför klokast!

• Timisen

Oups hoppas jag inte gjorde dig arg prickisen! Har man syskon med sockerorsakad diabetes så har man...blir väl lite miljöskada när man ser vilket helsicke det är....

Svar på tråden Midsommargänget III