• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Timisen: FL länken, känns som att någon av oss kunde ha skrivit Trådstarten

• toca

Jag funderar pa om jag ska byta ut min gullegullpresentationsbild till en semla istället. Fragan är om jag blir utkastad da?

• Timisen

Jaa hehe....jag tror inte hon menade just dig o mig iaf... Vi räknas nog till högen "skrämmande barnförbjudna"

• Timisen

Jaa......hon menade DIIIG toca!!!...gullepluttbebisbeppomullemusstoca...

• Timisen

Meddelandet innan var till luncancrade hängpatten elin...

• toca

Ja, du är mahända ful Timisen, men Elin är nog bland det värsta jag har sett!

• Tant T

Shit pomfrit!! Flinxans badboll kan vara på väg bort alltså?! Spänningen är faktiskt olidlig!!

Haha Timisen, FL-tråden verkar MYCKET underhållande! Jag måste nog ta och leta rätt på en ny pres.bild...
    DN-artikeln däremot... hrm... Jag läste imorse i lokala morgontidningen att vi, i plejset där jag bor, hör till de kommuner som har flest idioter i mönstringsstatistiken... Känns ju inte helt tryggt måste jag säga!

• esther williams

Hej och goddag!
    Sovande bebis = Esther kan surfa!

Flinx har ju lovat att skicka gruppsms när det händer något, fast jag skulle nog ta det med en nypa salt. Kan erkänna att när det var dags för oss var sms inte särskilt högt prioriterat - till någon!

Fasiken, Surf, att det ska vara sådär i världen, med jobb och chefer! Finns det nån chans att det bara var nåt han slängde ur sig sådär dumt, eller känns det som om det är kört med jobbchansen?

Ost som är så gott. Jädrars vad det lockade! Vid kriser körde jag gratinerat eller i sås, det funkade bra för mig.

Svar på tråden Midsommargänget III