• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • HååGe

Piano genom ett nyckelhål. Hm, ja så känns det faktiskt. Nu skall jag vara messerschmidt och påpeka att elefanter är dräktiga i inte mindre än 22 månader, alltså helt ofattbert länge så om Flinxan går massor över tiden så ligger hon i lä jämföert med elefanten. Tur att man inte är gravid så länge. Jag var ju stundtals en sådan ragata att ingen hade stått ut i ytterligare 13 månader. Fast å andra sidan skulle sonen ännu inte vara född och jag skulle vara en utvilad kvinna. Å tredje sidan skulle jag fortfarande jobba - blä.

• Tant T

Jag börjar redan mucho multi mycket se fram emot och räkna ned till hemgångsdagen! Jag har tänkt gå ett par veckor innan BF, senast mitten av maj, jag tror helt enkelt inte jag orkar resa och sen dessutom släpa mig uppför Slottsbacken vareviga dag längre än så! Och står jag ut så länge tycker jag att jag gjort det jädrigt bra ändå!

• Surfergirl

Esther, jag vet inte om jag har nån jobbchans längre, men det kändes som det var i princip klart när vi kom till denna frågan, och nu skulle har prata med sina delägare så vi får väl se vad de kommer fram till. Hoppas på bra besked.
    Han är dock polare med min chef, och tyclte det kändes lite småkymigt att "sno" en medarbetare bara sådär, också.

• OZgirl

Åmäh Surfur, vilket lamt argument! Vadå sno!? Får man inte söka jobb då när alla chefer är med i fyfanvadviärbra-klubben och alla känner varandra? Grr.

Fick ett autosvar från damen jag har haft kontakt med på det där nya jobbet... Hon är visst sjukskriven på heltid och kommer inte tillbaks. Eek! Så nu har jag hört av mig till hennes ersättare istället så får vi se om det blir nåt ändå eller om hon var key på nåt sätt. Det verkade inte så förut utan mer att hon var en samordnare of sorts, men vad vet jag.

• Timisen

22 månader!!! Jamen inte undra på att flinxen började panikkrysta...faan man hade ju haft teoretisk chans att komma ikapp

• bebbe2005

OZgirl var snabbast, sorry tanten!

Snart dags för nästa medalj?! wow, os är ju riktigt roligt i ar!

• Anemone

Så var det fredag eftermiddag igen då! Nedförsbacke.

Svar på tråden Midsommargänget III