• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Corazon Morena

Spännande med Flinxan! Hörrni sötnosar, ni får säga till om jag ska hålla mig borta från FL. Det finns inte en suck att jag hinner läsa ikapp här så när jag skriver kanske jag har missat massor. Sorry isf, inte min mening, bara tidsbrist...

OS är toppen! Heja Sverige!

Jaha, har fyllefyrlingarna huvudvärk idag eller?!

• Timisen

Ledsen cm...men du kan nog inte hänga med på fl när du inte lusläst allt vårt fylledill...
    Men jag ska vara snäll o resumera;
    surfer, munter o timisen är numera en enda person eftersom vi tror att det förbättrar våra barnalstrarodds o gm att låna flinx avatar har vi ju maxat chanserna tänkte vi! Sen har vi hittat viktiga länkar till torkat hundkött, munters man och bakmusade babes.

Okej...sen kan det ha hänt nåt mer...men då har jag oxå missat det.

• Timisen

Nej, JAG är inte så bakis Eller...jag har en aningens ont i skallen faktiskt...jag kanske bara behöver kaffe?

• esther williams

Shit pomfritt ni är roliga hela systraskapet!

jag sydde en amningskudde igår kväll, i brist på kul teveprogram, men jag kunde ju suttit här istället, det hade varit mycket mer underhållande!

• Flodisen

Gud vad jobbiga ni är Det tog en stund innan jag fattade att det inte var Flinx och jag var väldigt förvoorad varför hon frågade efter sig själv och inte istället berättade var hon varit.

Förvirrad jag ?!??!

• Timisen

Nu är det mest för att skoja lite med flinx, men det var kul igår när man druckit lite rödvin o plötsligt fick se sitt eget fula fejs vid en massa inlägg...jag kunde inte minnas att jag skrivit det...så jag tittade förvirrat på glaset o sen tillbaka på inläggen...det var munter som hade roligt

• Timisen

Miniflinx född 14.30 igår, båda mår bra!!!

• Timisen

Åsså är det ingen här.. Jaja...jag blev iaf peppad att kämpa vidare på barnfronten....vill oxå

Svar på tråden Midsommargänget III