• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Ha, ha, ha! Att springa på gynekologen på stan! Jag fattar att det tog tid att känna igen honom och placera hans ansikte. Inte riktigt rätt miljö! Själv har jag varit ytterst nära att hälsa glatt på polisen Leif i Tre kronor när det begav sig. Han satte sig snett emot mig på tåget mot Göteborg och jag hann precis stänga igen munnen innan ett "tjena" slank ut! har dock aldrig sprungit på min gynekolog på stan...

Vi är just nu inne på en Mistral S 06 efter att tidigare ha varit helt inne på Kronan. Men den kommer inte att funka så bra för våra behov tror vi även om vagnen verkar super. Eftersom vi måste ha vagnen nere i porten och bära MiniPricken två trappor upp så måste man köpa till en mjuklift, annars måste man ta bort hela vagnen liksom. Verkar lite bökigt. Hur tänkte ni där Elin? Är det en sån ni ska köpa så tipsar jag om Babycenter vid Hornstull (mitt i stora korsningen) som har erbjudande där man fick till massa prylar - skötväsla och hela kittet tror jag - för samma pengar (5.495 kr)

• Pricken i ny tappning

Finns inget gott alkoholfritt vin i dina trakter Toca? Jag drack en Cabernet Sauvignon som var avalkoholiserad, hette det, som var riktigt god. Kommer dock inte ihåg namnet på den tyvärr. Vissa smakar saft och vissa är faktiskt helt OK, när man vill lura sig själv!

• Pricken i ny tappning

Hello Timisen! Ätit upp resten av kladdkakan än?

• Surfergirl

Jag dricker vin med dig Munter! Har redan tryckt i mig ett par glas till Mello. Jädrar i min låda vad Kikki är rund. Som en liten boll. Eller teletubbie som Virtanen skrev nyss.

• Timisen

Inte bara det pricken, gjorde ju äppelpaj igår! Och japp jag har ätit men delat med mig lite till cm...fast det finns kvar och dagen är inte slut

• Timisen

Virtanen...suck...
    Har ni läst om bards mejllista? ...Sätt upp 4 bilder på; Virtanen, Alexander Bard, Adam Alsing och Brad Pitt. Vem ska bort? Jo okej... Pitt är troligen inte med på bards sändlista o är han det så förstår han inte språket...men finns det liksom inte fler gemensamma nämnare som gör Pitt lätt att avskilja fr de övriga tre?

• Surfergirl

Toca vad kul med outningen till päronen, även om det kändes lite... svalt från din sida. Det är en av de sakerna jag verkligen ser fram emot om jag nånsin skulle bli gravad. Min mor och far väntar sååååå på sitt första barnbarn. Och svärisarna med.

• Timisen

Ät o drick vad du vill prickis. f ö tycker jag semlor låter bättre än läsken!!!

• Timisen

Ät o drick vad du vill prickis. f ö tycker jag semlor låter bättre än läsken!!!

Svar på tråden Midsommargänget III