Ha, ha, ha! Att springa på gynekologen på stan! Jag fattar att det tog tid att känna igen honom och placera hans ansikte. Inte riktigt rätt miljö! Själv har jag varit ytterst nära att hälsa glatt på polisen Leif i Tre kronor när det begav sig. Han satte sig snett emot mig på tåget mot Göteborg och jag hann precis stänga igen munnen innan ett "tjena" slank ut! har dock aldrig sprungit på min gynekolog på stan...
Vi är just nu inne på en Mistral S 06 efter att tidigare ha varit helt inne på Kronan. Men den kommer inte att funka så bra för våra behov tror vi även om vagnen verkar super. Eftersom vi måste ha vagnen nere i porten och bära MiniPricken två trappor upp så måste man köpa till en mjuklift, annars måste man ta bort hela vagnen liksom. Verkar lite bökigt. Hur tänkte ni där Elin? Är det en sån ni ska köpa så tipsar jag om Babycenter vid Hornstull (mitt i stora korsningen) som har erbjudande där man fick till massa prylar - skötväsla och hela kittet tror jag - för samma pengar (5.495 kr)