• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Corazon Morena

GRATTIS till la familia de Flinx!!! Guuud vad roligt, en liten fabulous bebis till, tjohooo!!! Och en redig bit också. Inget som vet hur lång lillflinxen var?

Längtar tills supermammans förlossningsberättelse också! Typ född på 10 min blankt efter en liten runda i joggingspåret!

• Timisen

Jag har gjort en kladdkaka och den blev sketagod! Fast vetskapen om hur mkt socker o smör det är i är svårt att bortse ifrån..kanske ska grunda med riktig mat innan man tar en bit till?

• Anemone

Kladdkaka är verkligen smarrigt! Vem får glädjen att dela den med dig Timisen?

Snart börjar stora paella koket här hemma. Vi ska få gäster så det blir megamucho som ska svängas ihop i grytorna. Musslor, bläckisar, kyckling och räkor... rätt skum mix, men det blir säkert läckert.

• ElinPeelin

åhh va kul med lillFlinx till världen! Blev det vad det skulle bli? Antagligen va!?

Och JA det var jag som skrev inlägget imorse som inte blev något namn på. Va jätteknasigt för jag blev utloggad hela tiden.

Bosse har anlänt, verkar trivas, har ätit bajsat och kissat. Snart ska jag iväg och fondu:a med mina gamla kompisar. Blir nykter tillställning för båda dom har alla sina barn där. Jag har varit duktig tant o köpt varsin godispåse till dom

Vi har kollat vagnar idag, bara tjuvkikat, och såg den Prickis sambo blev kåt på (min sambo förstod honom) Vi var till Babyland och till Bonti. Blir helt klart en Kronan eller en Hesba.

• Tant T

Ni är inte kloka på en fläck!! Men ni verkar ju haft kul, och det är ju huvudsaken!

Superdupermegajättegrattis till Flinxan och mini-Flinx!! Och herr Flinx naturligtvis! Tjoho!!
    Och jag undrar precis som Elin, blev det vad det var sagt att det skulle bli...?

Vi har varit o fikat hos mina parenteser och hjälp dem med datorstrul och sen var vi oxå och kollade vagn! Igen! Vi har nog nu trots alla turer fram och tillbaka bestämt oss för en Herqules Razor6 Spin (www.herqules.ch/index_se.htm), nu äntligen fanns 06-orna att provköra och kolla in (vi hade hittills bara sett och läst om dem på nätet) och det blir nog en röd sån! Vi ska fatta ett slutgiltigt beslut och antagligen beställa/köpa nästa helg!
    Vilken vagn var det Prickens och Elins sambos blev sugna på?

Hurra för ACO!! 6 guldmedaljer, fan vad vi är bra!!!

• ElinPeelin

Det var en Herqules med skivbromsar som dom båda gillade. Vet inte vad modellen heter?

Men det blir inte svårt i snö med en sån lätt vagn och med snö mellan framhjulen?

• Surfergirl

Hej! Idag är jag Surfergirl igen kände mig lite schizad där när jag loggade på.
    Vilken fin kärra T! Sån vill jag oxå ha om jag skulle lyckas prestera fram ett plus nån gång.
    Ja, 3,7 kilo tung badboll har anlänt men det visste ni ju. Jääädrar vad kul! Flinxan skulle sova lite först och sen berätta mer

• toca

Tjoho! Lillflinxen har kommit ut! Grattis hela familjen FLinx!!!!!

Och ni andra, fyllon... Ja, vad säger man...
    Skit ocksa att jag inte var med...

Jag har outat till föräldrarna och mormor idag. De blev glada och mamma grät en skvätt.

• Muntra hundägaren

Stor MiniFlinx! Ingen som vet något om längd?

Hur känns det att ha outat för föräldrarna Toca?

Själv är jag nu 2 500 kronor fattigare efter att ha besökt bokrean . Dessutom hejade en äldre man på oss glatt när vi satt och åt lunch. Ingen av oss kunde placera honom på ett bra tag. Till slut fick jag en vision av honom i vit rock - det var min gynekolog

Svar på tråden Midsommargänget III