• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

Fel man pa fel plats, Munter!

Känns helt okej att ha outat till föräldrarna. Jag känner mig rätt neutral faktiskt... Hmm... Tja, jag börjar kanske vänja mig vid att vara gravid!

• Timisen

Tack för påminnelsen surfer...både hon o jag glömde lennart...han var ju oxå med självklart...

• Timisen

På tal om outning...undrar om jag inte är lite bakis idag ändå?

Tanten, du har ett meddelande

• Timisen

Kul med planerad outning toca! NU MÅSTE du flytta in i ett hus nära mammsen!!!!

Fatta själv...

• toca

Brinn!!!
    Det finns en anledning att vi är utspridda över Europa...

• toca

Ha! Timisen har redan däckat sa du far dricka i din ensamhet Munter! Ingen av er lär väl behöva sa mycker för att ga igang idag...?
    Och JA, jag hade gärna gjort er sällskap!!! Fast suget efter osten är gigantiskt mycket större än vinet.

• Minitina71

Ååååhhhhh ÄNTLIGEN!!!! Supergrattis till familjen Flinx!!! Lillflinxen är här!!

Har inte läst ikapp allt, mest skumläst men detta såg jag minsann! Ska läsa lite mer noga sen. Det lär nog inte bli förrän imorgon för nu ska vi ut med vovven och hans flickvän som vi passar över helgen. Sen är det soffan och tv:n och umgås som gäller!
    L har jobbat hela dan och sen var vi på födelsedagskalas tills nu. Mätt och belåten är man minsann..!
    Kram på er!

• Pricken i ny tappning

Sådärja, nu har jag en bulldeg på jäsning. Kanske lite i senaste laget att börja med bullbaket nu, men jag har varit så himla seg idag på eftermiddagen. Somnade på soffan i 2 x 1 timme idag. Hade väl ett visst sova-ikapp behov antar jag!

Någon matta på Mattvaruhuset/Inredan blev det icke! Trots jätterean kostade den ändå drygt femtusen kronor och så kul ska vi inte ha just idag.

Jag ber er bara notera att Timisen som hackar på mina fantastiska matvanor med minst tre semlor i veckan, själv har goffat i sig en kladdkaka idag! Hrmpf...

Svar på tråden Midsommargänget III