• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Tror fl att prickis hör dåligt..eller läser dåligt?

Virtanen, alsing o bard är...hm...inte lika attraktiva som Pitt...

• Timisen

Jag tror för det mesta att föräldrar ligger precis så som de bäddat surfer

• Timisen

Jag kommer t ex inte outa ngt till min far..överhuvudtaget. Och jag kommer be andra att hålla tyst om saken inför honom. DET är säkert svalt?

• Surfergirl

Fan oxå, pga dig Timisen så stör jag mig oxå på Virren nu. Jag tyckte han var grym innan jag fick veta att han är en sån tönt IRL. CM sa oxå en gång att Lisa Nilsson är en diva så nu är hela min världsbild raserad.

• Pricken i ny tappning

Äppelpaj. Smaskens! Nu är det dags att göra bullar!

• Surfergirl

Oj, såpass Timisen? Min man är likadan med sin far tror jag. Fick tvinga honom att ringa upp och tala om att vi skulle gifta oss innan inbjudan kom på posten. (han ville inte bjuda honom alls först) Jag är tvärnaiv med sånt där för jag har en bra relation till mina päron.

• Pricken i ny tappning

Fast jag är ganska dålig på att läsa och skriva. Undrar bara hur FL fått den vetskapen? Någon som är inne och tjuvläser, kollat i gymnasiets register eller vet var jag jobbar?

• ElinPeelin

Pricken: vi kollade på en Hesba idag, den som heter kombi, och den har en hårdlift som man kan bära med sig upp. Så lämnar man sittdelen nere i porten. Finns en jättefin brun och en grön färg oxå, för jag ogillar marint....

• ElinPeelin

Titta timisen: jag hittade en bild på dina tuttar!

Svar på tråden Midsommargänget III