Midsommargänget III
messenger.msn.se/Xp/Default.aspx
Gå in där och hämta hem applikationen, läs "gör så här" och tuta och kör!
messenger.msn.se/Xp/Default.aspx
Gå in där och hämta hem applikationen, läs "gör så här" och tuta och kör!
Jag gjorde en jämförelse mellan lönenivåer inom min yrkesgrupp och samma åldersspann kvinnor vs män.
Jag har kommit fram till att jag är feminist efter den jämförelsen. Skitland! Skitföretag! Skitdiskriminering!
Medianlönen för kvinnor ligger 2210 kr/mån under medianlönen för män. Varför det?
Come sit on my får skin, Surfur?!
Jag hade (lite osmart) köpt en klocka till honom redan, i julklapp året innan vi gifte oss. Så han fick senaste Harry Potter istället! Hot from the press.
Fast egentligen var ju klockan själva morgongåvan, bara att den var på väg bort från marknaden och han ville verkligen ha den modellen som var svår att hitta. Jag ville inte köpa den och sen låta den ligga i mer än ett halvår och sen inse att han själv skulle ha köpt den...
Jag fick ett halsband från Engelbert med vita och blå diamanter i. Vackert och matchar förlovnings- och vigselring!
Diamanter är min favorit med! Why change a winning concept liksom...
Såg de allra bästaste manschettknapparna för nåt år sen - jag skulle ha köpt dem! På den ena stod det "I am very handsome" och på den andra stod det "These are not my cufflinks". Funny!
Jag har ett par fina emaljerade med Marilyn på, de går alldeles utmärkt de med!
Mårning alles!
Trött som en påse idag igen... är det inte påsk snart??
Behöver tips på cheap-o restos i centrala Sthlm för middag ikväll...
En kollega hävdar att han inte kan sova när det är fullmåne (vilket det är nu), kanske det påverkar? Eller så är det planeterna - varför inte?!
Vi har tydligen halvdag imårn, tackgodegud! På gamla ftg så hade vi heldagar och ibland hade vi även öppet på röda dagar då vi supportade hela Norden och det inte är alla länder som har stängt alla våra helgdagar (värdelöst). Men det är det slut på nu, iaf för min del!
Jag har pengar i Ryssland, Brasilien och Indien bland annat. Kör mina fonder via www.fondmarknaden.se som jag tycker är en trevlig tjänst. Bra överblick för mig.
Inte för att jag är superaktiv, men ändå. Det går mer upp än ner i alla fall!
Trött som en påse och vill bara bara bara att klockan blir 12-13 nångång så att jag får gå hem igen!
Surfur, precis det hotellet har vi tittat på! Vi har planerat länge att åka till Azorerna, men aldrig kommit iväg. Spännande!