Midsommargänget III
Sist ut först in! Morgens alles!
Sist ut först in! Morgens alles!
Äh, lite bättre kanske, men jag är inne i ett sjunk just nu. Det är lite jobbigt att ha en gäst boende hos sig som måste underhållas och servas.
Varför är din dag överjävlig? Hur kommer du och jag över vår varförblirdetintebarntrotsattviknullarvidäl-fas? Måste vi tänka så eller kan vi bara inte låta bli?
När min bästa kompis fick barn här i augusti så fick flickan en vacker kofta och och min kompis fick en lyxig kräm från Lancôme, en nattkräm tror jag. Hon blev jätteglad!
Munter då?! Säger som Nasse, kära nån!? Skicka ett meddelande här om du vill prata mer privat. Kramar till dig, liten!
Mårning ladies!
Idag är det rätt bra, so far so good! Men det är nog mest för att inga kollegor har kommit än! Nacken är fortfarande lite FUBAR men det går väl över med lite egenmassage och försiktighet.
Hur mår du? Fortfarande kräksig? Verkar asjobbigt!
Har du och Bebbe träffats än?
Skitdag.
Idag har vi sol och jag har trädgårdsvårångest.
Alla grannar är ute och fixar i trädgården och vi är det inte, utan vår trädgård är grå och dammig och full med gamla blad och skit som vi inte har fått undan... Men det blommar söta gula krokusar i en av rabatterna, så jag skiter i grannarnas sneda blickar och njuter den vår som äntligen kommit!
Fy skäms Tanten! Sånt får han väl göra redan nu? Du är ju i ett delikat tillstånd!
Fast jag har en spray från Vim/Jif whatever som heter badrum. Man sprayar det i badkaret, låter det verka i ett par minuter (max fem typ) och sen sköljer man av det med duschen. Häpp! Ett skinande rent badkar!
Ja, jag är lat...
Fortfarande öm lekamen, men bättre! Sol och vår och vila gör verkligen sitt till!
Vi gick och lade oss vid 21:30 igår. Det var första natten utan gäster på två veckor (släkten är hos släkten i annan närliggande stad) så vi somnade inte direkt...
Släkten hämtas igen på torsdag och fram tills dess gäller det att köra på varje kväll, så vi hinner ikapp!
Men hemma då? Jag och Surfur ses ofta även after-work... för egen del vet jag att det är för att jag inte har nåt liv, jag vet inte vad Surfur har för ursäkt
Har ni msn, lägg med mig och Surfur! Har ni inte msn - skaffa! Like, it's so 2005 to not have messenger, dudes and dudettes!