• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Huääh! Tomas Ledins nya Gilla läget är verkligen kass! Asså typ Just D skrev den för snart 20 år sen - med lite finess!

Jag måste gå och kräkas lite

• Muntra hundägaren

Tomas Ledin överhuvudtaget får mig att kräkas! Jag kan ju inte för mitt liv förstå varför en man som egentligen inte kan sjunga har fått så stort utrymme i skivbranschen. Eller beror det på att svärfar hette Sickan kanske? "Oh, min svärson duger ingenting till - han kan aldrig få ett riktigt arbete för vem vill anställa en sådan knas. Jag ger honom ett skivkontrakt så kan han i alla fall försörja min dotter".

• ElinPeelin

Mina vänner som har barn, säger att deras sexlust har ökat efter gravningen. Hoppas det stämmer!

• ElinPeelin

Har duschat och gjort mig lite fin inför Mvc nu på morgonen. Men ser att det är -7° (hihi °) ute så jag måste nog torka håret.

Är verkligen sådär tankspridd som jag hört att man blir när man är gravad (jag som aldrig är det annars!) Satte på plattan med kastrull med mjölk, till latten. Gick sen därifrån en snabbis (!)..... hörde sen fr sovrummet hur det fräste o hittade mjölk över hela spisen, samt en fin skorpa i botten på kastrullen... *suck* Tur att det var teflon, så det gick bort enkelt. Blir riktigt chockad över mig själv!!!

• Muntra hundägaren

Glömma mjölk på spisen klarar jag av trots att jag inte är gravad . Det räcker ju att man egentligen blinkar till när man står bredvid spisen med en kastrull mjölk på plattan

Vad ska du göra hos BM Elin?

• ElinPeelin

vi ska på första kollen efter inskrivningen i dec, så jag tror vi ska mäta magen och ta blodtryck, vägning och sånt?

• ElinPeelin

munter, du får snoka HUR mycket du vill

• ElinPeelin

stora UL har vi gjort, detta är bara undersökning/kontroll

Svar på tråden Midsommargänget III