• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • HååGe

Här anstränger man sig för att läsa ikapp när sonen badar i handfatet (nej, inte ensam) och så är det bara olika tecken sida upp och sida ned!

Men visst var Bree cool igår när hon drog fram geväret och laddade det med en hand sådär som Terminator!!

• flinx

Å tack HG för att du påminner mig om att jag bandade DH igår till förmån för Collateral-rullen. Kanske ska se den nu. Kinkig son är nog i klängfas för idag har vi inte velat sova själva i mer än max 15 min. På mamma däremot jag man snusa lääänge. Men då kan man liksom inte göra så mkt annat! Åt lunch vid 16 tex! Så nu när han sover på mannen istället kan jag betala räkningar och kackla! Hehe!

° Tjoho! Första försöket" Jag är bäst!

OK så här är det! Jag har _Balkong_ i söder med lite vinkel år öst ocg har en digital termoneter på båda sidor om lägenheten. Den på södra sidan hänger givetvis invid husväggen och där blir det varmt. Har lite vindskydd oxå så det blir nästan för varmt på sommaren. Då åker ett litet parasoll upp som man fäster i balkong-kanten. Den på andra sidan huset visar givetvis en mer korrekt temp för vardagsbruk!

Ville förresten kommentera sexandet! Jag vill ha sex!! Gosh - hur länge har man varit utan???? Månader! Jees. Hur länge sitter detta avslag i? Det är inte mkt men man bör ju vänta sägs det! Want sex!

• flinx

Maria Borelius skriver att amning (och avsaknad av mens och dess hormoner) gör kvinnor ointresserade av sex. Bah.

Fast hon skriver en massa annat skit oxå. Besviken. Trodde hon skulle komma med annat men det mesta är mysko budskap.

• flinx

OZ! Tid antecknad! Place: right next door!!!

Fixade inte hjärtat...

• HååGe

Sex:
    Jag hade the grat avslag i fyra veckor kanske. Man kan ha sex även på andra sätt...
    Jag var jättesugen under graviditeten - och vi körde ju liksom på rätt bra och jag var lika sugen när Hjalmar tittade ut. NU däremot känns det inte det minsta viktigt på det sättet att jag helt enkelt inte blir så tänd. Däremot är det jätteviktigt för mig att vi försöker hålla liv i den biten iallafall. Det är superviktigt för mig att jag får ha den närheten till min man som Hj inte är en del av. Vår helt EGEN tid liksom. Dessutom tror jag på "back in the saddle" - om man väntar ett halvår så kommer lusten att vara superklen. Har man sex så vill man ha sex. Har man inte sex så vill man mindre och mindre.
    Men HU vad ont det gjorde i början!

• flinx

Jo, fast "sex på andra sätt" är rätt överreklamerat tycker jag! I want the real THING!

• Coccinelle

Yeah! Nagon vill verkligen ha sex! wohooooooo Heja Flinxan!

Jag ar alltid ointresserad av sex men nar vi har det sa blir jag intresserad Sager alltid, det har borde vi gora oftare efterat.

Nu ska vi kolla pa The Island med scarlett j, hoppas den ar bra!

Svar på tråden Midsommargänget III