• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Jovisst är det standard, just därför har vi det inte! Vi har ett ganska så nytt tangentbord (alltså i mina ögon max ett halvår, sambon tycker nog att det har gjort sitt snart) UTAN numeriskt tangentbord. Man använder det ju ändå så sällan, så vi valde bort det och fick ett smidigare tangentbord (=mer plats på skrivbordet i vardagsrummet) men nu var det alltså läge. Vi har en lös del också, som ser ut som en gigantisk miniräknare, men det funkar inte att trycka in siffrorna där istället. Däremot kommer det då och då upp små meddelanden i det lilla fönstret där om vilka av sambons kompisar som är påloggade. Det bryr ju inte jag mig om...

• Coccinelle

Usch vad det ar trakigt att ga pa toaletten! Jag maste kissa mest i hela varlden.

• OZgirl
    Bara Cocci skulle skriva ett sånt inlägg!
  • Coccinelle

hahahaha Munter, tiddeli tiddelej jag tycker om nar du sjunger!

Undrar hur manga ganger om dygnet jag ska kissa da, nar jag ar gravid alltsa.

• bebbe2005

HG: det är nog en del mil... skulle tro att det är ca 200 mil (enkel resa)... sa inte direkt runt hörnet. är det lite saftigt för en höggravid, kanske?

• HååGe

Det är ju så himla olika hur man mår! Jag hade jättelågt blodtryck och mådde inte bra av att sitta ner så långa stunder - svimmade helt enkelt. Men tar man promenadpauser och vickar på fötterna en hel del så kanske det kan gå bra! Du kanske inte kommer att ha den minsta lust när du är så långt gången - eller så vill du inget hellre för att det är sista chansen att partaja på ett tag?!?!?!

• ElinPeelin

stödstrumpor använder jag hela dagarna, varje dag och har gjort det sedan v.6. Tar av mig dom när jag kommer hem fr jobbet däremot, för det är en riktig erotikdödare Samt att jag tvättar upp dom varje dag (varierar 4 par, varav 2 knästrumpor, 2 par lårstrumpor)

intresseklubben antecknar förstår jag??

• bebbe2005

ja, jag tror nog i slutändan att vi skippar bröllopen, blir nog lite väl tajt (sitta i bil ocksa mitt i värmeböljans juli/augusti...). Men känns sa himla trist - maste de gifta sig Just Da?!

Svar på tråden Midsommargänget III