• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Kastar mig bara rakt in för att säga att jag trots en veckas bortavaro faktiskt lever och tänker på er. Har i helgen varit söderut och därefter flyttat. Vi har inte heller fått igång vårt bredband så jag kommer inte in hemifrån och det är dessutom kaos på jobbet idag! Jag återkommer en annan dag när jag hinner läsa ikapp dessutom.

Kram på er

• OZgirl

Tillbaks på jobbet efter justering hos sjukgymnasten. Ont som fan i rumpan efter det snygga fallet jag gjorde förra lördagen, det känns som lite länge för att bara vara muskulärt. Dessutom drog han lite i nacken, precis på samma sätt som han alltid gör, men det gjorde ont som saatan i stussen efter det. Weird. Bäckenet är tydligen skevt, höger sida är högre än vänster. Vet dock inte om det är så alltid eller bara just nu efter fallet...

• OZgirl

Min gamla kör ska ha vårkonsert i Götet, de var bra när jag var med och är det säkerligen fortfarande (trots den loss det var att tappa mig ). Gå om ni har möjlighet och lust!

2/4 - Linnea har vårkonsert i Johannesbergskyrkan, Göteborg kl 15.00 - FRI ENTRÈ!

• Rally

Har varit på jobbintervju, men de har nog redan bestämt sig för han sa att jag var välmeriterad men att jag inte skulle ha för stora förhoppningar. Nähänej! Men han bjöd på semla! Nu middag till mannen!

• OZgirl

Jävla mekk - man få ha pianistfingrar för att få till det där.

• OZgirl

Alt + Num + 248 borta till höger (inte de som finns ovanför bokstäverna). Allt samtidigt!

Svar på tråden Midsommargänget III