• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Tomas Ledin... nä. Annars är mitt konstanta kräkmedel Gessle. Jag KAN INTE FÖRSTÅ hur han har blivit så stor. Oj nu skrek jag.

• Rally

Jag har samma typ av skrivbord som Timisen, dvs utan siffror till höger, så jag får väl leva med att inte kunna göra gradtecknet. Igår när jag skulle på min intervju så snöade det. När jag skulle hem var det ännu värre - riktig "julaftonsnö". Ja, alltså såna där STORA flingor i mängder som man tycker ska falla ned på julafton, men som det aldrig händer att det gör eftersom det bara högst regnar. Berättade dock för intervjuaren (han bor i Göteborg) om Flinxans balle och att han förmodligen valt fel dag att komma hit på. Haha!

• Muntra hundägaren

Det snöade faktiskt igår när jag gick ut från min intervju också! Skandal!

Surfer - håller med om dig angående Gessle! Han kan inte heller sjunga. Päckel och pest!!

• Tant T

Jaha, så har man återigen ägnat typ en timme att läsa ikapp och mest var det en massa °, ß, ♀ och andra konstigheter! Och för den som fortfarande inte begripit så är NUM = det numeriska tangentbordet och inget annat!!

Ledins nya låt får mig oxå att må illa, Gessle är ok, särskilt senaste singeln under annat namn!

Lycka till hos BM, Elin, ni får garanterat lyssna på hjärtljud, det är häftigt!! Mäta magen borde du väl oxå få göra, det gjorde jag första gången förra gången hos BM och då var jag i v26, men det är nog olika i vilken vecka de börjar mäta! Vi ska till vår nya BM imorgon!

Skit på intervjun, Rally! Var det en man som var "tilltänkt" den här gången oxå?

Flinxan, enligt min mening är Maria Borelius ett riktigt stolpskott, biologist ut i fingerspetsarna och som anser att moderskap är det enda sättet för en kvinna att hitta sig själv! Uärk!! Har skrivit diverse PM under studietiden om henne och det synsätt hennes åsikter grundar sig på...

Snö, snö och åter snö! Jag är så jäkla less på snö och minusgrader, jag vill ha vår, sol på ballen (eller ok, altanen numera! ) och krokus i våra nya rabatter!!

• Surfergirl

Timisen och Rally- för att få specialtecken, gå in under Start- Program- Tillbehör- Systemverktyg- teckenuppsättningar. Där ser man vad tecknen har för kortkommandon på just er maskin.

/Supporten

• flinx

T - just pga att MB och jag har _endel_ gemensamt trodde jag kanske att ja skulle gilla boken men den målade mest upp en massa skräckscenarier tyckte jag.

nya låtar? har jag missat.

11 grader på balkongen nu!

BVC-besök idg igen!

• Tant T

Jag har tidigare läst MBs bok "Sedan du fött" samt diverse "moderskaps- och kvinnlighetsartiklar" (bl a nån om gröt i huvet...) och retade mig vansinnigt på den särartsfeminism hon anammar, den går stick i stäv med mina egna uppfattningar om moderskap och könsroller...
    Nåväl, nog om detta!

En urbota idiotisk fråga: stödstrumpor, använder ni andra gravon (och ex-gravon) det? Alltså, hur _vet_ man att man behöver ha det egentligen?! Är det enbart om man sväller upp och får klumpfot ju längre dagen lider eller ska man använda det oavsett, när man kommit en bit in i tjockistiden? Har börjat noja över att jag inte använder det men kanke borde... Shit, tänk om jag får grymma åderbråck, blodproppar och allmänt sunkiga vader?! Det vore ju inte så himla kul...

• Coccinelle

God morgon snyggingar!

Jag ar bajstrott idag och helt utan anledning, tycker inte om att vara trott. Forstar inte hur manniskor som ar standigt trotta gor.

Idag ar det sol har, jatteskont!

Jag tycker bara om Gyllene Tider sangerna bara for att Haller med om att gessle inte sjunger bra.

• bebbe2005

♥Morning girls♥
    här snöade det imorse, 0° och risigt... jag vill ha vår!!
    hihi, nu fick ni t.o.m. ett å, har listat ut det nu - tack supporten Surfergirl

såg också The Island häromdagen, vad tyckte du om filmen, cocci?
    idag måste jag låtsas att jag arbetar, så kikar kanske in lite senare under dagen, men måste logga ut (för annars blir det för lockande... )
    ha en skön dag! Lycka till hos BM idag, Elin, och BM imorgon för dig, Tanten! Alltid lika kul och framförallt fascinerande att höra/se hur den lill* utvecklar sig, har jag kommit fram till!

• Coccinelle

Sadar tyckte jag om filmen, kunde ha varit lite mer spannande kanske. Scarlett var snygg! Ewan ger jag tummen ner utan att veta varfor, han ser for vanlig och gra ut.

Jolie och Pitten har skaffat vaning i Paris by the way, coolt va! Snart ar jag Angie's basta polare De bor i ett helt vanligt hyreshus i 15e arrondissement à la M. tout le monde. Det far de +poang for tycker jag!

Svar på tråden Midsommargänget III