• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

♀ Men Mini, du behöver inte betala, det är vad jag förstår optional. Jag betalar inte! Än i alla fall.

• bebbe2005

har spanat lite pa hur detta med uppgraderingen fungerar och savitt jag har förstatt det sa förändras ingenting - det är endast plustjänster som kostar extra (och det är tjänster som hittills INTE finns pa FL, sa jag tror vi alla skulle klara oss gott utan att behöva betala). Vad som irriterar mig är dock att det inte finns info nagonstans pa denna eller nya sidan om
    1. vad det kostar?
    2. vad PLUS innebär?
    3. när de växlar exakt? borde de ju veta knappt en vecka innan (infon jag klippte in ovan är skriven av en av moderatorerna, sa hon bör ju i alla fall veta)
    eftersom man ibland far reklam i sin inbox, skulle de ju gott kunna skicka ett infomail till alla ocksa, eller hur?
    4. faller saklart ocksa för grupptrycket - och skulle sakna er och min gravkalender lite ocksa, rätt kul att halla sig själv uppdaterad...

• Minitina71

Måste man inte? Men får man ändå tillgång till alla, eller åtminstone några funktioner?

• bebbe2005

Pricken, härligt att slippa jobba! Här i Tyskland far man endast jobba till 6 veckor innan BF, sa det skulle vara ungefär nu om du bott här, eller hur?

• Pricken i ny tappning

Yepp! Det stämmer Semlan! Jag gick in i vecka 34 idag (har precis uppdaterat grav.kalendern eftersom jag blev flyttat vid ultraljudet), så nu är det bara 7 veckor kvar. Måste ju gå hela vecka 40 också... Men varför är det så i Tyskland? Att man inte FÅR arbeta längre? En del mår ju jättebra, vilket även jag gör egentligen. Jag är bara lite lat

• bebbe2005

ja, det var där jag hittade infon, men mer info finns inte i den traden heller, dessvärre...

• Coccinelle

Pricken ska snart foda baaaaaarn wohooooooooooooooooooooooooo

• Minitina71

Vad jag förstått nu så är det de som betalar för plus-tjänster som har tillgång till xtra funktioner såsom vem som får kolla din dagbok, gravkalender osv. Om man inte betalar så kan vem som helst gå in och kolla.
    Är det några andra skillnader? Oz, du som uppgraderat?

Svar på tråden Midsommargänget III