• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

PRICKEN: hjälp! jag måste få fråga dig ang vagnköpet fr tyskland...

får jag ringa dig?

• bebbe2005

Tack för att ni kollade!!! nej - checkade dagboken! Dagboken blev faktiskt inte offentlig (om den inte redan var det) - endast de första 3 raderna syns när man väljer bloggen. När man väl klickar pa den sa kan man inte läsa nagonting - allting blir blankt för varje dags inlägg man hade...

munter - ja, bild pa magen har jag ocksa tänkt sätta in - enda grejen är den, har pratat i över en vecka nu att vi maste ta en bild, men vi har ännu ingen! Kanske fixar det ikväll! mannen har fatt för sig att han ska sätta fast ett mattband langsmed väggen, sa att man kan se hur manga cm den växer mellan varje bild... hmm, vi far se vad det blir

• Pricken i ny tappning

Sure sweetiepie! Jag mailar mitt nummer till jobbet eftersom jag har värdelös täckning här, men ring gärna efter 14.30 då min chef försvunnit. Måste fixa en sak till honom

• Pricken i ny tappning

Nu ska jag bara smita på toa och hämta lite vatten, sen är jag redo att diskutera barnvagnar inhandlade på nätet från Tyskland!

• Pricken i ny tappning

Men så har hon loggat ut! Eeeelin, ropar Pricken! Jag är redo för att prata om mycket roligare grejer än inlagor, rättsutredningar och stämningsansökningar! Pls call me!

• Timisen

Jag har heller inte skrivit dagbok. Jag har fyllt dagboken med allt jag inte vill tappa bort bland inläggen; mattips, citat, länkar och lite annat skit. Men fr a hade jag listan över vilka vi är kopierad där och jag antar därför att det var lite bra att innehållet rök

Svar på tråden Midsommargänget III