• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • bebbe2005

har nu "blockat" nagra av sidorna i nya (uppdaterat mig) - kan ni ända se min gravkalender?

OZ - sorry, du var för snabb! Nästa blir dock 1200! (endast ogravade far titta!)

• OZgirl

Bebbe, jag kan inte se din gravkalender. Men jag kunde igår!

• bebbe2005

Oops - skrev fel förut - SORRY! Det var ju surfergirl som var för snabbt ute...

men tydligen blev OZ lite nyfiken... för
    Du knep 1200!!! Sa OZ är definitivt gravad innan min besökslogg nar 1300!! Vad kul!!!!

Men surfer, jag tror du är det ocksa, för du är snabb

• bebbe2005

Ja, nu ser jag att plustjänsten bl.a. erbjuder att man kan välja, vilka som far läsa vad - alltsa funktionen "vänner" i gamla FL - sa som nagon moderator sade till mig, att det inte fanns nagra PLUS-tjänster i dagens FL va bullshit! Det är ju den funktionen som är bäst! jag vill inte att vem som helst ska kunna läsa mina anteckningar osv, men nu tycks det gälla alla el. ingen eller 20 sek i manaden...

• bebbe2005

nu besvär jag dig igen, OZ - försök igen! kanske gar det just att gravkalendern fortfarande endast visas för vänner i nya betaversionen. Lade nu till ikonen som man ska kunna klicka pa i alla fall...

• bebbe2005

nu besvär jag dig igen, OZ - försök igen! kanske gar det just att gravkalendern fortfarande endast visas för vänner i nya betaversionen. Lade nu till ikonen som man ska kunna klicka pa i alla fall...

• Pricken i ny tappning

Och jag kan också se den!

• Timisen

Jag tror att hela dagboken blev en offentlig blogg så jag raderade hela min dagbok...

Svar på tråden Midsommargänget III