• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

jag har msn men har bara en hand ledig så snabb är jag inte... ett ord i minuten

jag vill ha ett nytt och kul jobb! Timis, såg juristjobb i bilagan igår. komma till götet?

• OZgirl

Men hemma då? Jag och Surfur ses ofta även after-work... för egen del vet jag att det är för att jag inte har nåt liv, jag vet inte vad Surfur har för ursäkt

Har ni msn, lägg med mig och Surfur! Har ni inte msn - skaffa! Like, it's so 2005 to not have messenger, dudes and dudettes!

• Tant T

Har msn både hemma och på jobb (eller ok, på jobb är det Windows messenger, mycket mer boring men ändock!), vad har ni för nick då?! Eller hittar man det annorstädes? Jag brukar använda ett annat nick då jag loggar in där nämligen...

• Timisen

Eh...ska ni inte ta detta via privata medd?

• Tant T

Jag har varit inne hos henne förut, hon och jag är ungefär lika långt gångna (åtminstone enligt hennes senaste bild) och jag kan säga att den magen lär jag aldrig få om jag så proppar i mig choklad morgon, middag, kväll!! Tre små pysslingar, jeeezeez!!

• toca

Tre är MANGA!
    Jag hade en skum känsla i början att det var tva men sa är det ju helt klart inte! Men TRE!!! Va 17 nojjar man för egentligen i jämförelse med det!?!?

Svar på tråden Midsommargänget III