• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Rek filmen crash! Sticka? Sortera album? Busringa?

• Pricken i ny tappning

Gå på händerna i några dagar så att det inte sätter igång. Strunta i träning och såna aktiviteter också. Med andra ord, kom och joina mig i soffan så kan vi hyra lite filmer och äta god och invänta icke-mens.

• Pricken i ny tappning

Ja Crash kan jag absolut tänka mig. Försökte komma iväg på bio, men det bidde inget. Igår hyrda jag och J Lord of War med Nicholas Cage. Se den!

• Pricken i ny tappning

Innehållet i det enorma påskägget jag fick av pappsen i helgen har börjat minska betydligt...

• Pricken i ny tappning

Kanske litet samtal till Tussen för fler experttips om vad jag ska göra när MiniPricken föds?

• toca

Kallar du mig segdeg? Jag svarade pa ditt inlägg om min orgasm pucko!
    Jag har alltid full koll pa din mens och vet när du ska spruta i näsan! Inte minst för att det hela börjar pa en sa utomordentligt viktig dag som tisdag!

• Pricken i ny tappning

Eller falla in i traditionell kvinnoroll och överraska sambon med hemlagad trerättersmiddag?

• Pricken i ny tappning

Har nu lagt in numret till den lokala indiern igen så det blir nog en beställning därifrån i såna fall

Klart att vi har koll på dig Timisen!

• Timisen

Alla medd kommer inte upp m mindre än att man går tillbax en sida...kansek jag får ge mig in i beta ändå...

Braaaa att ni vet när jag ska in! Hoppas mannen oxå vet vilken dag det är...jag har iaf berättat att om man blir överstimulerad måste man läggas in o övervakas på sjukhus. Allt för att han ska inse att hans lilla insats verkligen är en baggis i lidande räknat!!!

• Timisen

Och om det blir så ska alla ni komma o hälsa på mig på sjukan oxå...har jag bestämt!

Svar på tråden Midsommargänget III