• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • bebbe2005

jaha, fick du?! Jag som skickade ut mailet kan inte minnas att ditt mail var med?! kanske var gemensamma väninna som vidarebefordrade? hur som helst, hon är lyckligt ovetande om att jag är här och sa skall det förbli

Flinx: ja, Inga och Ingo är likadant! I sverige är dock inte Ingo sa populärt, men här i Tyskland finns det en del (stackars pojkar..!)

• Timisen

För att bråka om att vi kvinnor blir än mindre jämställda efter barn är jag klar med nu. För en stund.

• Coccinelle

Nu ska jag erkanna en grej da, jag vet inte vad ni talar om nar ni sager 1 till 2000 eller 57 till 1600. I snart 1 ars tid har jag hangt med er utan att veta, jag har inte forsokt att forsta heller i och for sig.

Det star ett nummer pa varje meddelande men det ar inte det, det star en annan siffra langst upp till hoger men det stammer inte heller. Tankte att ni snackade om era gastlidtor eller besok men det star ju inga siffror i de listorna. Sa vad ar det for nummer ni snackar om jamt?

• bebbe2005

Cocci!!! säkerligen har alla redan svarat, men rätt har du - det är antal besök man har haft i sitt krypin!

• bebbe2005

timisen - fundera inte sa mycket - agera helt enkelt

• toca

Aha, du menar att du funderar pa att SKAFFA barn?
    Tja. Da är det bara att bestämma varbebis, höstbebis eller lite mittemellan. Sedan är saken omelett!

Jag tror förresten pa vinterbebis för er del! Februari sadär!

• Muntra hundägaren

Tänk jag funderar ocskå allvarligt på att bli gravid! Jag tror att jag hade blivit mycket lyckligare då. Gråtsejorerna i duschen på morgonen hade kanske inte försvunnit, men de hade kommit av en annan anledning förmodligen.

Hmmm, tror jag ska fråga sambon i kväll om vi ska skaffa barn!

• toca

Gör inget överilat nu tjejer!
    Behöver jag paminna om spyor, foglossningar, klittsprickningar, mjölkläckage, evig roll som mjölkko, kvartsamtal i skolan och tonarsrevolt!?!?!?!

Svar på tråden Midsommargänget III