Midsommargänget III
Ja håhåjaja...måndag...inte så superupphetsande Men jag ska inte klaga...det kunde vara sämre på jobbet.
Ja håhåjaja...måndag...inte så superupphetsande Men jag ska inte klaga...det kunde vara sämre på jobbet.
Jag förstår faktiskt inte varför vi ändrar tiden. Är det för att vi på sommaren vill ha ljusare kvällar o på vintern ljusare morgnar? Kan man inte skippa vintertiden?
Jamen då så, vi bestämmer att vi ändrar! Så slipper man vara trött i tre dagar efteråt o komma för sent hit o dit.
Folk var glada på t-banan i morse, jag höll på att krocka med en dam i väluppfostrad ålder o hon väste "subba"... ..det var så otippat att jag småskrattade för mig själv en bra stund efteråt...
Tänkte på vad surfer o jag skrev så jag har nu tåtat ihop en jobbansökan. Chefstjänst minsann
Tanten, du får inte sitta uppe så sent! Du måste i säng senast kl 22, helst kl 21!
Nej, du vet inte bäst själv.
Jaa du...vet inte det jag...då får jag väl ett bakslag o måste in här o beklaga mig över att jag tagit mig vatten över huvudet
Vafalls...jag gick in hos dig oz...
Eh...?
Äsch...jag halkade in i din gravkalender o trodde att du hade passerat BIM så jag satt här o smajlade...men det är några dagar kvar...?