Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Ja håhåjaja...måndag...inte så superupphetsande Men jag ska inte klaga...det kunde vara sämre på jobbet.

• Timisen

Jag förstår faktiskt inte varför vi ändrar tiden. Är det för att vi på sommaren vill ha ljusare kvällar o på vintern ljusare morgnar? Kan man inte skippa vintertiden?

• Timisen

Jamen då så, vi bestämmer att vi ändrar! Så slipper man vara trött i tre dagar efteråt o komma för sent hit o dit.

Folk var glada på t-banan i morse, jag höll på att krocka med en dam i väluppfostrad ålder o hon väste "subba"... ..det var så otippat att jag småskrattade för mig själv en bra stund efteråt...

• Timisen

Tänkte på vad surfer o jag skrev så jag har nu tåtat ihop en jobbansökan. Chefstjänst minsann

• Timisen

Tanten, du får inte sitta uppe så sent! Du måste i säng senast kl 22, helst kl 21!

• Timisen

Jaa du...vet inte det jag...då får jag väl ett bakslag o måste in här o beklaga mig över att jag tagit mig vatten över huvudet

• Timisen

Äsch...jag halkade in i din gravkalender o trodde att du hade passerat BIM så jag satt här o smajlade...men det är några dagar kvar...?

Svar på tråden Midsommargänget III