Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Jag har aldrig lidit av acne direkt...förrän nu! Jag har fått feta vidriga utslag över hela ansiktet...liksom mest bara röda utan ngt som helst var eller så...trodde först jag fått en barnsjukdom

Och så har jag...ett sovstreck...?...ett fartstreck..? NEEEEEJJ!! Det är en djup läskig åldersRYNKA på kinden!!! Inte faan undra på att äggen inte fäster!

• Timisen

Ähvaddåoz...jag blir faktiskt glad om du blir gravid! Jag blir ju inte mindre gravid för det...att du och munter blir gravida innan sommaren är lika säkert som att jag är trött på mitt jobb

• Timisen

Jaa just det tanten!? Vore väl nästan bättre att söka vård där än hemma..no offence...
    Fast jag hoppas du bara behöver vila, med dina arbets- o restider vore det ju inte så konstigt

• Timisen

Jag har varit i Smögen på kundbesök

• Timisen

I smögen dricker man vin med oscar den II i en lyxig sjöbod eller lägger till m sin superdyra segelmonsterbåt

• Timisen

Fast jag har lika stor erf av smögen som av oscar den II

• Timisen

Nej, jag har aldrig varit på kundbesök i smögen, jag bara härmade surfer
    Jag har inte träffat oscar den II där heller. Jag har inte varit i smögen.

• Timisen

Jag har bra nyheter! För en gångs skull.

• Timisen

Inte undra på att min insemination gick åt h-vete m tanke på att den skedde 18 timmar efter testutslag

• Timisen

Hello...funderar på om jag inte ska reka lite efter expertis i ivf-trådarna...man vet aldrig om di där lakarna vet vad di gör...

Svar på tråden Midsommargänget III