Midsommargänget III
Fyfaan vad det är dött på jobbet!
Fyfaan vad det är dött på jobbet!
För det första vill jag INTE veta så mycket om tocas spyor...vaffan!!
Sen undrar jag hur in i helvete du kan ha J OCH 75...du borde ju faan bli större runt om oxå? Min moster är en lång, stor o tjock vikingkvinna som gick till doktorn för att förminska sina jättelökar. "Gå ner minst 20 kilo först" ordinerade doktorn "annars riskerar du att vara platt som en planka när du når en mer normal BMI". På en del kvinns sätter sig fettet där o det är ju praktiskt. Men på toca har det satt sig BARA där...du borde kunna gipsa dem o sälja till skummisar på e-bay???
Va, va, va??? Vad har jag nu gjort för fel??? Munter kunde ju skriva i den?
Nu har jag uppgrejdat betaversionen! Tror jag.
Jag vill åka över till lantstationerade munter o fika...kaffe med bullar. Jag kan fixa bullarna! Det är säkert redan t-shirtvärme hos henne...
Toca din lagårdsdörr!!!
Fy faan ozzy! Jag ska till smärtdoktorn imorgon vi kan dela tiden!
En tjej jag känner (lite) har mkt bristningar efter sina gravningar, hon hävdar bestämt att det där med bristningar är genetiskt o att hon "ärvt" sina. Vilket får mig att undra om hon är full eller knäpp eftersom hon är adopterad fr asien o inte har en aning om sitt biologiska ursprung..? Eller är jag helt trög???
Intressant att ni har så svårt att använda den nya betaversionen av fl...som ett gäng gamla kärringar 60+....
Eh...mini...inte vaken än?