Midsommargänget III
Vad är bra m just det pudret? Jämn yta? Matt yta? Dämpar rodnad? Vad har ni under? Färgad dagkräm? Snorkråkor blandat med varm filmjölk?
Vad är bra m just det pudret? Jämn yta? Matt yta? Dämpar rodnad? Vad har ni under? Färgad dagkräm? Snorkråkor blandat med varm filmjölk?
Tack mrs barbie ...ivf-stressen har satt sig antagligen...
Vaffan har du hittat det där cocci...är det förtexten till "långt ner i halsen del II"???
Låter som en manlig dröm...särskilt tonårsgrabbarnas...
Känner mig ensam ikväll..är det då man INTE ska öppna en flarra vin?
Har sovit lite lite så jag börjar bli lite trött...men än ska jag inte slockna som en 4åring...el panshis...
I något av de fallen ni räknade upp (utan att göra en hagaman o peka ut nån) är det väl en o annan drink för mkt som bidragit till åldrandet. Surfer har väl en svinbra hy förresten...eller en svinbra makeup som döljer en flammig kraterhy ...ska kolla hennes tips extra noga! Men ni missade inte min poäng va? Att jag visst är tacksam för min hy o de få rynkorna!!! Men att det handlar om att jag just nu är lite fixerad vid hur mina ägg ser ut..o jag kan ju inte ta ut o kolla på dem
Och då har jag kommit på att en bra hudkräm kan vara det som behövs...akupunktur känns så 2002
Flodis, har du sett att jag skickade ett meddelande till dig? Annars får jag väl utgå från att du skiter i innehållet?!
Jag fick inte heller nån tidning *tröstar munter*
FAAAAAAAAAAN allt jag skrev bara försvann!! Sammantaget: En valk har smygit sig på mig nu vinter, helt jävla lömskt! Upptäckte hur stor den var nu på träningen o ur alla vinklar eftersom träningslokalen har spegelklädda väggar. Nu förklarar jag formellt krig mellan mig o fettdäcket!!! Fr o m ikväll är det nyttig genomtänkt mat var 4e timme som gäller! Perkele!!!
Tänkte att en fläskvalk matchar ert snack om spyor, kiss o flytningar
Alltså kan jag hoppas på att kissa bort min valk!
Snart kommer mannen hem från sin utlandstripp.
Startsidan ovan tryck på familjeliv beta o logga sen in som vanligt...väl.