Midsommargänget III
Ja..som ett gäng gamla kärringar!!!
Ja..som ett gäng gamla kärringar!!!
För övrigt har jag hela tiden tyckt att man bara ska umgås irl och att det nu ska bli skönt att slippa göteborgarna!
OCH deras skalliga feta bebisar!
OCH ett troll
Japp!
...och nu ska jag sluta sagga o städa upp lite i dynghögen aka gräsänkahemmet
Mja städning blev det kanske inte så mkt hittills...mest hårtvätt o föning och telefonprat.
Ja visst är det skönt med träning?! Och gå ut o springa är nog optimalt, det enda jag kan jämföra rent genomkörarmässigt är 75 minuter yoga. Körde det häromdagen o det var som vanligt så jobbigt att jag tvingade mig att inte kolla på vägguret för då blir vissa positioner outhärdliga. Fattade redan första gången på hennes yoga att det skulle bli tufft - hon ser ut som smidig o muskulös boxare och då snackar vi inte bantamvikt Mycket planka o sjunka sakta mot golvet o stanna halvvägs ner...jiiisus...
Har träningsvärk i hela kroppen dagarna efter.
Mini, kan du rek en bra natt o dagkräm till ansiktet? Funderar att köpa nåt billigt på apoteket bara för att jag är besviken på annars superbra clarinsprodukterna. (deras askungekräm är fortf otrolig). Det snackas ju så mkt om att många andra dyra märken anv samma billiga shit som i systerföretagens billiga prod. Och jag det var länge sen jag hittade en bra kräm...tror hyn har ändrats... Har nog en ganska vanlig blandhy dvs torra partier, ibland blank t-zon, sällan finnar men lite synliga ryyyynkoooor...
Jag hade en gång en kräm som passade mig bra men inte fan kommer jag ihåg märket men det kan nog ha varit dior (ganska tjockbottnad glasburk med rosa kräm)! Inte elisabeth arden iaf de känns mest feta. Clarins ligger i samma pris som de mer kända dyra märkena skulle jag tro, men det verkar som om clarins är ett märke som säljs in till hudterapeuter (=skitsmart), ung som thermalogica.
Om ngn tycker detta är ytligt kan jag bara säga att vi löser världsproblemen
Nä men det är ett utslag av min åldersnoja som kom första gången när jag fyllde 27...fruktansvärt framtidsågren!! Nästa noja kom vid nyblivet singelskap vid 33 men då var det mer ytlig fysisk åldersnoja. Och så nu i samband med gravningskampen så tycker jag varje rynka som fördjupas visar mig att det blir tätare mellan de mögliga russinäggen...men OM mini kan rek en bra kräm så dämpas rynkorna o de fina äggen blir fler!
Bra va?!
Jag har noterat era tips surfer o mini tack! Ska kolla om det finns prover för de bästa är ju att få prova.
Haha...retas på du, jag har fem småsyskon så du får svårt att komma med nåt nytt dock
Och när du har retats klart vill jag gärna att herr cocci skriver ngt på franska...döläckert...även om han skriver att vi är gamla sagghaggor!!
Cocci lilla kickling var är du?
Och just det apropå hy o smink o fiderullan faderitto;
Tack vare mammas gener har jag haft en bra hy o lite rynkor. Skiter i dem som kommer nu oxå ur rent estetsikt perspektiv - jag brukar ändå få karlarna i säng med humor o charm
Men jag har på riktigt o galet allvar börjat koppla ihop åldrandetecken på min utsida med mina odds vad det gäller insidan...begynnande kropsparanoja pga graverikamp o fl i kombination=erat fel!
Och flinxis o flodis, jag hade samma ldb-lotion över kropp o fejs ända in i 30årsåldern!!! Det är som att få spinkisar att sporta - de tror att de inte behöver eftersom de inte har ngt fläsk att hoppa bort...så har jag varit ang hyn; inga finnar, knappt ngr rynkor = slö. Sminkar mig gör jag kanske 1-2 ggr/ vecka, för det mesta har jag bara en dagkräm. Men jag har i princip aldrig somnat m smink...oavsett fyllegrad...o mkt sällan solat solarium o aldrig solat ute utan solskydd.
Jag vet idag att det viktigaste för min hy är; inte stressa, sova minst 8 tim/dygn, dricka vatten o äta bra...inte för mkt dåligt socker. MEN...om man stressar o missköter sig DÅ är krämerna grejen! De gör skillnaden och är räddar en fr att alldeles få slag i spegeln o ju äldre/sämre gener/sämre leverne desto bättre tror jag man måste man bli på smink.