• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

vet ni va Milf är? Fick lära mig betydelsen av en kund i veckan...

• Tant T

Morrn!

"Your mamas hairy bush"!! Det är vuxet det!

Milf?! Kanske är det för att jag är från landet som jag inte vet vad det är...

Men det är freeeeedaaaag!!!

Nu ska tuunatutt'n och jag gå och hämta kaffe! (Tunatutten = en kuula med bara Dalarna på = min mage! )

• OZgirl

Jag vet vad milf betyder... jag och makens enda kvinnliga kollega diskuterade det på den senaste festen vi var på - ingen av de manliga kollegorna visste vad det var. Sa de i alla fall!

Hörru Elin, jag behöver hjälp! Jag testade ÄL med CB-sticka nu på morronen (som jag har gjort i en vecka nu) och fick då utslag för ÄL. Enl CB så ska man nu optimera sina chanser genom att pippa som kaniner under 48 timmar. Vad säger du och vad sa din läkare?
    (Åkej, kanske inte som kaniner, men man ska väl iaf ha sex inom 48 timmar?)

"Yo mama's hairy bush" tycker jag är ett utmärkt FL-nick! Go Timisen go!

• Surfergirl

Vad är milf då?

T, nu får vi nog snart be om en ny magbild...? Nyfiken på om den fortfarande är konvex (det är konvex som buktar inåt va...) eller hur mycket snyltarn syns.

• OZgirl

Hrm...
    MILF = Mother I'd Like to Fuck... Väldigt poppis i porrfilmssammanhang, lite Mrs Robinson-varning på det.

• Surfergirl

Jaaaa just det, det känner jag igen. Det är den listan som typ Britney, Victoria Beckham och Emma Wiklund låg på när det var nån krönikesnubbe som skrev om det.
    Fick du lära dig det av en KUND Elin?

• Muntra hundägaren

MILF - jag är chockad

Oz - spännande med ÄL! Sex idag, imorgon och på söndag skulle jag säga

Idag ska jag till tandläkaren - vanligt trevligt årligt besök. Förmodligen beställning av nu tuggskena. Vem var det nu som hade en glittrig rosa - en sådan ska jag nog be om att få

• OZgirl

Oooo Munter! Det är jag som har en rosa med glitter!

Svar på tråden Midsommargänget III