• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

I wish!
    Prickis - får jag lite solbränna av dig oxå så skulle man känna sig fräsch!

• Prickiga jag

Förmodligen har du redan fått lite eftersom jag har börjat fjälla Brände mig lite första dagen då det var molning och lite blåsigt. Tänkte inte ligga så länge, men .... Riktigt solamatör! Klart att solen är starkare än vad man tror! Det röda lade sig sedan och blev faktiskt vacker brunt men uppenbarligen satt det inte i så länge. Buuhuu!

• Prickiga jag

Apropå tröstäta så har jag ägnat en hel del tid åt det och det är inget jag kan rekommendera. Nog för att det är jävligt gott att trycka i sig en schysst stek, en påse chips med dipp, en påse lösgodis, en 100 gr Marabou och sen toppa med lite läsk och semla, men man mår ganska dåligt efteråt! Bättre att tröstträna lite eller kanske tröstshoppa lite om man är stadd i kassa! Resa är bra också! Att fly från sina bekymmer istället för att reda ut dem funkar ett tag det med tyvärr. Fast det är klart, allt går inte att reda ut utan man kan må allmänt dåligt också. En rejäl omgång i sänghalmen med ngn okänd snygg främlig man raggat upp på krogen kanske kan vara en annan idé?!

• Prickiga jag

Kan meddela att Timisen inte har ngt att komma med utan att det är mest synd om mig idag, för jag har tre svarta äckliga stygn mellan överläppen och näsan. Har tagit bort vad jag trodde var en växande hudfärgad leverfläck av ngt slag men som enligt läkaren visade sig vara en ansamling bindväv?!! Inget ofarligt, sa läkaren och undrade om jag ville ta bort den ändå? Men självklart! Inte kan jag ha ngt sådant mitt i ansiktet som dessutom växer!!! Så bort kom den! Ont som fan gjorde det också att få bedövningssprutan där kan jag meddela. Om en vecka ska stygnen tas - hur jag nu ska kunna vänta till dess!! Måste nog tröstshoppa lite innan jag går till kvällens flodhästbravader i poolen

• Prickiga jag

Om jag gör några inlägg till så har jag snart skrivit en hel roman!

• Prickiga jag

Har idag berättat för dem här på jobbet att jag beslutat mig för att jobba fram till den 21 april. Sen får det räcka för min del! Får se om det kommer ngn ersättare eller inte. Mig veterligen har man hittills kört huvudet i sanden och försökt låtsats som om det regnar. Cheferna i alla fall, inte mina kollegor som istället börar bli smått oroliga. Men what to do? Not my problem!

• flinx

Läskigt med stygn där Pricken. Jag har i flera år tänkt gå och kolla upp mina prickar då jag har hudcancer i släkten men det blir liksom aldrig av. Jag har nån enstaka jag kan tänka mig är bäst att ta bort.
    Gravvo-plask! Låter skönt!

• ElinPeelin

hemma

har varit på rygg info hos rehab och det var faktiskt bra råd och tränings tips på enkla rörelser, och så såklart får vi inte glömma att KNIIIIIPA!
    Blev lite fundersam, för min mage va minst (vem kan inte låta bli att sitta o jämnföra sin med dom andras?!?) jämnförde med andra v20 bruttor... hmmm?

Firar min lediga extra timme (istället för att åka tillbax till jobbet) med att logga in här och läsa, och skriva, OCH dricka två stora Latte med vanilj! Kommer vara speeedad hela kvällen?

• flinx

ieuuu! tacka vet jag maxi - då står vagnarna ute i minusgrader! det borde väl döda endel baskelusker.

Svar på tråden Midsommargänget III