• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Visst! Du börjar med Amaretton och så häller du i florsocker till konsistensen blir lagom. Var försiktig med hallonen, så att du inte häller i för mycket av det. Då kan de dominera och då måste du kasta det och göra om.

• flinx

Tillbaka från optikern - ska äta lite rester till lunch. Har inte råd med annat efter det rånet! Gissa vad det kommer gå på? Dryga 4800:- ickadoller!!! RÅÅÅN!!! Fan! Och ingen gravvo-rabatt heller! Jees vad kan inte syn-handikapp subventioneras för? Givetvis blev glasen dyrare för bågen (C) krävde nog lite special-glas pga av kurvigheten på glaset. Perkele.

• flinx

Köpte tråd till mannens braller! Ingen annan som behöver ett lapptäcke eller upplagda byxor? För en liten penning? Kanske ska sätta upp lappar och extra-jobba!

• flinx

btw känner jag mig helt ogravid idag - inga känningar (förutom den här kudden på magen då) - kanske ett tecken att det är på G??

• toca

Hmmm... Med tanke pa en del bilder man sett skulle jag nog vaga tippa att du är rätt gravid ända flinx...?!

• flinx

Annars är midjemåttet på nuvarande ca 105 cm rätt mkt pizza!

• Prickiga jag

Kanske pizzan legat för länge på bakbordet och snart vill ut? Brukar det inte lugna sig precis innan det är dags?

• Prickiga jag

Bra att du tog båge C Flinxan. Aboslut coolast! Tänk vilken lattemorsa du kommer att bli!! Trådsmal direkt efter förlossningen och fit for fight att genast springa ett marathon och dessutom i såna coola brillor! Dessutom med nyförvärvade kunskaper inom sömnadens område! Hur månne detta sluta

Svar på tråden Midsommargänget III