• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Redan innan jag öppnade länken gissade jag på nåt snuskigt...och besviken blev jag ju icke..

• ElinPeelin

näpp nu ska jag bada, medans sambon kollar hockey...

• OZgirl

Jag har tagit bort leverfläckar, tre på ryggen och en på magen och en i naveln . Ryggen var ok, där känns det inte så mycket och de ärren är snygga. Magen gick stygnen upp under läkning, så den är inte snygg. Naveln fick han göra om, för de gick oxå upp och det var massa konstiga saker som kom ut och äckelpäckel, men efter omgörningen så har det hållt ihop. Däremot undrar jag hur det blir när jag blir gravid och allt spänns ut - spricker skiten upp då igen? Jag kan ju inte gå med silvertejp mitt över ekvatorn!

Summa summarum, det var helt ok och jag är glad att jag tog bort dem. De var godartade dessutom, så ingen ko på isen där.

• toca

Oz, om du spricker mitt pa magen sa tror jag att risken för klittsprickning minskar. Det tar liksom ut varandra. Jag tror det var nagon viss tusseluss svärmor som sa det...?

• Tant T

Kikar in under periodpausen!
    Jag har oxå under årens lopp tagit bort 2 eller 3 leverfläckar tror jag och vill ta bort några till, bl a de två som sitter preciiis där BH-bandet sitter, en under vänster tutte och en på ryggen vid spännet! Snacka om att det kliar!
    Jag tog bort en på ryggen för typ 15 år sen och det ärret ser idag ut som ett skotthål! Det läkte aldrig som det skulle utan när jag tog bort kompressen följde sårskorpa, stygn och hele fan med och vips så var det infekterat av bara sjutton! Efter ett halvår eller så var det läkt men såg överjävligt ut och efter det har jag alltid drivit med diverse puddingar jag träffat (och tagit av mig kläderna inför! ) att jag har en skottskada från mina tidiga ungdomsår som aldrig läkt ordentligt! Och några har faktiskt trott mig!! Tänk vad kul man kan ha med leverfläcksärr!!

• ElinPeelin

Tant: snacka om att du gör en Salming!

• toca

Men Tanten da! Tänk att det ska vara sa roligt att ljuga!
    Jag lurade i min första pojkvän att jag hade varit strippa... Fattar inte riktigt att han gick pa det efterssom jag var bade oskuld, blyg och pryd. Men jag är straaaaaaalande bra pa att ljuga!!!!

Hälsningar,
    Lenanrt 55

• ElinPeelin

favorit i repris

http://www.galumpia.co.uk/adult/adult_2.htm#

• Surfergirl

He he, T din gamla krigsveteran!
    Min aupairfamiljpappa hade en (riktig) skottskada i benet som såg ut som ett stort hål. Huga.

Jag har vart leeeedig idag! Woohoo, det har fan inte hänt på många år. Hade mycket tid i timbanken och hade planerat att leta bröllopsklänning idag, men när det löste sig så smidigt i helgen som gick så blev jag lixom ledig ändå. Har sytt gardiner med mor min som jag blev nöjd med.

Svar på tråden Midsommargänget III