• Anonym (utan tråd)

    Sover du/ni naken?

    jag är singel och jag sover alltid naken när jag är själv. hemma hos tjejkompisen däremot, kan jag givetvis inte göra så. Sova i kalsongerna känns instängt och varmt. nu är jag lite nyfiken på hur många som sover nakna hemma. och ni som är ett par, sover ni nakna båda två? 

    det är inte frågan om rätt eller fel, jag är bara nyfiken på hur ni gör 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover du/ni naken?
  • Din mamma

    Nej, för varje gång jag sover naken så drömmer jag mardrömmar om att jag är naken offentligt!
    Sambon vill sova naken, men får inte av hygienskäl.

  • Anonym (Nästan alltid)

    Vi sover nästan alltid nakna bda två, och har alltid gjort det. Ibland låter jag trosorna vara på för att visa att jag hellre vill sova än ha sex.

  • Anonym

    Om man tänker på vad som hamnar i trosor/kalsonger när man har det på, så är det inte så svårt att förstå vad som i stället hamnar på lakanen när man inte har underkläder på..  Äckligt om man inte byter sängkläder varje dag!

  • Anonym (Nästan alltid)
    Anonym skrev 2012-07-05 17:24:59 följande:
    Om man tänker på vad som hamnar i trosor/kalsonger när man har det på, så är det inte så svårt att förstå vad som i stället hamnar på lakanen när man inte har underkläder på..  Äckligt om man inte byter sängkläder varje dag!
    Torkar ni er inte i rumpan när ni har varit på toaletten??
  • Vassandra

    Sover alltid i någon form av underkläder, vilken sorts beror på om jag somnat själv eller med sällskap.

  • Rödnäbba
    Anonym (Nästan alltid) skrev 2012-07-05 17:26:44 följande:
    Torkar ni er inte i rumpan när ni har varit på toaletten??
  • Rödnäbba
    Anonym skrev 2012-07-05 17:24:59 följande:
    Om man tänker på vad som hamnar i trosor/kalsonger när man har det på, så är det inte så svårt att förstå vad som i stället hamnar på lakanen när man inte har underkläder på..  Äckligt om man inte byter sängkläder varje dag!

    Vad kan det vara..? Tror det är mycket mer ohygieniskt att sova i trosor.
  • Anonym

    Vi har trosor/ kallingar på. Är det riktigt kallt har jag pyjamas och någon gång ibland är jag helt näck om jag känner för det. 

  • IsDimma

    Båda nakna alltid. Har vi hans barnbarn på besök så är det underkläder på som gäller eftersom dom mer än gärna kommer in till oss när dom vaknar på mornarna Men det är nog enda undantaget.


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Sover du/ni naken?