Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 21:25:26 följande:
Sluta gå off-topic och spåra ur.
Skapa en egen tråd om sexism, rättigheter och annat som bekymrar dig. Du är precis en sån som gör trådar på nätet jävligt jobbiga att läsa för utomstående. Och att du heller inte pallar att skriva allt i ett enda inlägg gör det hela ännu jävligare. Tycker synd om dom som surfar in på tråden och vill ha vettiga och ärliga svar utan att de ska börja argumenteras och spåra ur från samtalsämnet. Och nä, ingen har några rättigheter till någons kropp eller att ha sex utan samtycke. Det är väl för fan självklart.Och ingen behöver heller vara ihop med någon som dom inte passar ihop med. Det finns bättre matches där ute för var och en. Ingen tvingar heller någon att stanna kvar med en annan människa som dom inte passar ihop med.
Och valet att rata eller lämna någon pga att den har en för liten kuk och att sexet inte funkar är fritt. Och det är helt OK att göra det! Hellre det än att man är missnöjd med sexet för resten av sitt liv och går miste om njutning.
Tråden handlar små-kukar osv.
Och tar det slut med min nuvarande sambo så kan jag aldrig tänka mig skaffa en partner med en liten.
Samma gäller med KK-relation.
"Och valet att rata eller lämna någon pga att den har en för liten kuk och att sexet inte funkar är fritt. Och det är helt OK att göra det! Hellre det än att man är missnöjd med sexet för resten av sitt liv och går miste om njutning.".
Det argumentet håller inte riktigt om det samtidigt innebär att någon annan blir utan något sexuellt(i det här fallet män med småsnoppar eller män med medelstora penisar).