• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:03:31 följande:
    Det är inte två olika saker.
    Att ha dåligt sex pga för liten kuk är en helt annan sak än att inte ha sex alls. De två går inte att jämföra eller likställa.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 22:36:40 följande:
    Klart det håller. Vad är alternativet? Att fortsätta vara tillsammans med någon man är missnöjd med och ha sex med den personen (i det här fallet en kille med liten kuk) bara för att han annars skulle bli utan? Vad menar du egentligen?
    Man ser endast problemet som sagt för ena sidan. 
    Man diskuterar inte om båda problemen och vad den personen blir utan också. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:01:13 följande:
    Argumentet var att det blir en bekostnad för den som stannar. 
    Du verkade ju nyss säga tvärtom? Att lämna någon pga dåligt sex blir på bekostnad av den andra, som blir helt utan sex.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:02:09 följande:
    Det är fortfarande inte helt samma sak när någon blir nekad för vilken orsak som helst. 
    Orsaken spelar ingen roll när utkomsten är densamma. Orsaken spelar ingen roll eftersom man har rätt att lämna en partner oavsett orsak.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:05:21 följande:
    Att ha dåligt sex pga för liten kuk är en helt annan sak än att inte ha sex alls. De två går inte att jämföra eller likställa.
    Det finns likheter. 
    Hen tog ju exempelvis upp om att annars blir man utan sexuell njutning etc. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:06:55 följande:
    Du verkade ju nyss säga tvärtom? Att lämna någon pga dåligt sex blir på bekostnad av den andra, som blir helt utan sex.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:02:09 följande:
    Det är fortfarande inte helt samma sak när någon blir nekad för vilken orsak som helst. 
    Orsaken spelar ingen roll när utkomsten är densamma. Orsaken spelar ingen roll eftersom man har rätt att lämna en partner oavsett orsak.
    argumentet som hen använde var att den personen blev av med något på bekostnad av någon annan. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:06:10 följande:
    Man ser endast problemet som sagt för ena sidan. 
    Man diskuterar inte om båda problemen och vad den personen blir utan också. 
    Det kan man i så fall göra i en annan tråd, eller så kan man ta upp det om man tycker att det är intressant, men man måste inte eftersom trådens fokus är män med liten kuk utifrån kvinnans perspektiv.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:04:20 följande:
    Man har ingen skyldighet att se till att alla har det bra. Det är helt ok att tänka på sina egna behov. Man behöver inte stanna kvar i en relation för att den andra inte ska bli utan. Hur den andra som blir lämnad löser saken är upp till honom. Hon blir utan ett bra sexliv så hon gör slut och försöker hitta någon annan. Han blir utan ett sexliv och kan också försöka hitta någon annan.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:59:56 följande:
    Det finns ingen rättighet heller till ett sexliv som man uppskattar 
    Det är ingen som har påstått det heller.
    Det finns ingen rättighet att få det sexliv man uppskattar. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:07:04 följande:
    Det finns likheter. 
    Hen tog ju exempelvis upp om att annars blir man utan sexuell njutning etc. 
    Då får du väl ta det med den som tog upp det. Jag anser fortfarande inte att man kan jämföra dåligt sex med inget sex alls.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:07:59 följande:
    argumentet som hen använde var att den personen blev av med något på bekostnad av någon annan. 
    Det har jag inte läst någonstans att hen har skrivit. Den enda jag har sett som säger att göra slut sker på bekostnad av någon annan är du.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:08:33 följande:
    Det finns ingen rättighet att få det sexliv man uppskattar. 
    Och det är fortfarande ingen som har påstått det heller.
Svar på tråden Han har för liten snopp