• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:19:39 följande:
    Det blir inte alls ologiskt eftersom en person inte är "alla". Det är helt ok att rata män med liten kuk om man anser att man annars skulle vara missnöjd och utan sexuell njutning.

Det räcker med att se till sina egna behov. Det har man rätt att göra dessutom, om man vill, orkar och kan.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:12:34 följande:
    Och om det handlar om ens egna behov så går det att vrida åt andra hållet argumenten. 
    Bara om argumentet är att mannen med liten kuk har samma rätt som kvinnan som lämnade honom att försöka hitta en ny partner. Man har fortfarande ingen skyldighet att stanna i en relation för att mannen annars skulle bli utan sex.
    Det finns ingen skyldighet heller att lämna ett förhållande när den man är ihop med tycker mer om någon annan. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:21:32 följande:
    Och då menade jag att det går att vrida åt andra hållet ifall det handlar bara om att se till sina egna behov. 

Det finns inget skyldighet att lämna förhållanden. 
    På vilket sätt går det att vrida till att handla om egna behov? Som jag skrev förut så är mannen också fri att försöka hitta någon ny.

Det är fortfarande ingen som har påstått det och man har fortfarande ingen skyldighet att stanna kvar i ett förhållande. Om man stannar även om man är olycklig är upp till var och en.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:22:10 följande:
    Du får fråga den personen, men som jag ser det har personen bara lagt fram en åsikt, dvs att det är ok att rata/lämna någon om man är missnöjd med sexet. Det finns ingenting i formuleringen som tyder på att hen ville få empati.
    För den personen skulle förlora något. 
    Och lösningen är då att någon annan ska få det sämre. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:22:50 följande:
    Det finns ingen skyldighet heller att lämna ett förhållande när den man är ihop med tycker mer om någon annan. 
    Nej det finns det inte och det är ingen som har påstått det heller.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:23:46 följande:
    För den personen skulle förlora något. 
    Och lösningen är då att någon annan ska få det sämre. 
    Det är i så fall din märkliga tolkning av uttalandet.
  • Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit)

Du förstår mig. Tack för allt du säger! 
    Jag håller med dig om allt.

Samt att jag hellre är singel än att vara tillsammans med någon som jag inte klickar med i sängen. 
    Har man dåligt sex och inte känner tillräckligt mycket med den man är med så lider resten av förhållandet också i längden enligt mig. 

Sex och romantik är ju ändå det som gör att ett förhållande eller en kk-relation skiljer sig från vänskap.
    Därför bör man vara med nån som man både har det bra med sexuellt och passar ihop med på andra plan. (M, du är bäst!)

Och du, creds till dig som ens orkar svara ?anonym (du)?.
    Jag har gett upp och orkar knappt läsa vad personen skriver längre. Det börjar mer likna spamm när människan skriver 10 inlägg på raken. Samt att mycket utav det inte ens är relevant och att människan vrider och vänder på precis allt som alla säger och uttrycker sig otydligt. Det känns nästan som provokation vid de här laget. 

Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:05:21 följande:
    Att ha dåligt sex pga för liten kuk är en helt annan sak än att inte ha sex alls. De två går inte att jämföra eller likställa.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 23:27:52 följande:

Du förstår mig. Tack för allt du säger! 
    Jag håller med dig om allt.

Samt att jag hellre är singel än att vara tillsammans med någon som jag inte klickar med i sängen. 
    Har man dåligt sex och inte känner tillräckligt mycket med den man är med så lider resten av förhållandet också i längden enligt mig. 

Sex och romantik är ju ändå det som gör att ett förhållande eller en kk-relation skiljer sig från vänskap.
    Därför bör man vara med nån som man både har det bra med sexuellt och passar ihop med på andra plan. (M, du är bäst!)

Och du, creds till dig som ens orkar svara ?anonym (du)?.
    Jag har gett upp och orkar knappt läsa vad personen skriver längre. Det börjar mer likna spamm när människan skriver 10 inlägg på raken. Samt att mycket utav det inte ens är relevant och att människan vrider och vänder på precis allt som alla säger och uttrycker sig otydligt. Det känns nästan som provokation vid de här laget. 

Ja, det är ändå en välgärning att göra slut med någon man inte vill vara med eftersom hen då har chansen att hitta någon som passar hen bättre, någon som VILL vara med hen och där de kan vara lyckliga tillsammans. Själv mår man ju bara dåligt också i längden om man är olycklig i relationen, oavsett orsak.

Håller med :) Både sex och personligheter behöver funka ihop, då är det som bäst :)

Haha tack ;) Jo det blir väldigt mycket av samma saker som upprepas, cirkelresonemang osv.
  • Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit)

Det du skrev precis säger mer om dig än om mig med tanke på att du enbart noterade det och inte resten. 
    Och att jag skrev min längd och vikt var givetvis ur ett inroniskt perspektiv med tanke på hur vissa resonerar. 
    Gå och hata någon annanstans. 

Anonym (Jo!) skrev 2024-12-01 23:22:26 följande:

Tror du att din vikt eller längd har något med din fitta att göra? 

Hellre en slapp fitta än en slapp hjärna.. 

• Anonym (Du)
    Att ha dåligt sex pga för liten kuk är en helt annan sak än att inte ha sex alls. De två går inte att jämföra eller likställa.
    Så det är inte sexet som det handlar om, det är bara ett problem för någon har en partner?
    Hur lider någon mer av att ha dåligt sex än någon som blir utan?
    Det handlar dessutom i dina exempel om någon man har viss attraktion för. 
  • Anonym (Du)
    Du får utveckla mer hur du menar!
Svar på tråden Han har för liten snopp