Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 23:27:52 följande:
Du förstår mig. Tack för allt du säger!
Jag håller med dig om allt.
Samt att jag hellre är singel än att vara tillsammans med någon som jag inte klickar med i sängen.
Har man dåligt sex och inte känner tillräckligt mycket med den man är med så lider resten av förhållandet också i längden enligt mig.
Sex och romantik är ju ändå det som gör att ett förhållande eller en kk-relation skiljer sig från vänskap.
Därför bör man vara med nån som man både har det bra med sexuellt och passar ihop med på andra plan. (M, du är bäst!)
Och du, creds till dig som ens orkar svara ?anonym (du)?.
Jag har gett upp och orkar knappt läsa vad personen skriver längre. Det börjar mer likna spamm när människan skriver 10 inlägg på raken. Samt att mycket utav det inte ens är relevant och att människan vrider och vänder på precis allt som alla säger och uttrycker sig otydligt. Det känns nästan som provokation vid de här laget.
Ja, det är ändå en välgärning att göra slut med någon man inte vill vara med eftersom hen då har chansen att hitta någon som passar hen bättre, någon som VILL vara med hen och där de kan vara lyckliga tillsammans. Själv mår man ju bara dåligt också i längden om man är olycklig i relationen, oavsett orsak.
Håller med :) Både sex och personligheter behöver funka ihop, då är det som bäst :)
Haha tack ;) Jo det blir väldigt mycket av samma saker som upprepas, cirkelresonemang osv.