• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Clara)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 21:42:47 följande:
    Med inte känner något menar jag givetvis som i att jag inte känner så mycket som jag önskar och föredrar större. Och dom som jag haft sex med som haft små har också haft svårt att bli hårda och har alltid haft mer eller mindre ?mysballe?.

Jag har inte läst allt du har skrivit men tänkte på TS (som iförsej startade tråden för 1000 år sen) som skrev att hon inte känner när killen (som har 10 cm) är inne men att hon ändå är väldigt tight tydligen. Och ja det är en sak att inte tycka det är skönt eller känns tillräckligt mycket men känner man inte ens att den är inne kanske man borde börja med knipövningar.

Man känner ju ett finger eller en tampong till exempel och även om man är våt känner man ju att ett finger är inne. 

Jag föredrar också medel eller lite större (inte för stora däremot) men har träffat killar med mindre också, en hade 13 cm (vet att det inte är jättelitet) och jag tyckte sexet var bra ändå eftersom jag var kär i honom. 

• Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:54:28 följande:
    Det finns inga skyldigheter heller att lämna förhållanden. 
    Nej, det är ingen som har påstått det heller. Däremot väljer man själv om man vill lämna en relation.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 22:52:26 följande:
    Vilket man också har rätt att göra. Varje individ har rätt att ta beslut utifrån sina egna önskemål. Man har ingen skyldighet att ta hänsyn till den andra personen i relationen.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:44:49 följande:
    Om syftet är att hen inte ska bli utan något sexuellt så skulle någon istället ha kunnat påstå att man ska nöja med det man får. 
    Jaha, men nu var det ingen som skrev det.Det är ett väldigt konstigt sätt att se på saken att det skulle vara på bekostnad av den som blir lämnad, just för att man inte är skyldig att stanna i en relation för någon annans skull. Jag vill gärna veta ditt argument för att stanna i en relation fast man inte trivs och vill göra slut.
    Och då kan det vrida argumenten åt andra hållet. 
  • Anonym (Du)
    Vilket man också har rätt att göra. Varje individ har rätt att ta beslut utifrån sina egna önskemål. Man har ingen skyldighet att ta hänsyn till den andra personen i relationen.
    Om syftet är att hen inte ska bli utan något sexuellt så skulle någon istället ha kunnat påstå att man ska nöja med det man får. 
    Jaha, men nu var det ingen som skrev det.Det är ett väldigt konstigt sätt att se på saken att det skulle vara på bekostnad av den som blir lämnad, just för att man inte är skyldig att stanna i en relation för någon annans skull. Jag vill gärna veta ditt argument för att stanna i en relation fast man inte trivs och vill göra slut.
    Det jag menar är att det blir ologiskt att man snackar om att man blir utan något och det är dåligt när lösningen är att andra personer blir utan något specifikt när man får tillgång till det. 
    Det går då vrida åt andra hållet. 
    Syftet handlar om att gynna sig själv, inte att alla personer ska ha det bra. 
  • Anonym (Du)
    Det finns ingen rättighet heller till ett sexliv som man uppskattar 
  • Anonym (Clara)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:47:50 följande:
    Det är mer vanligt med att kvinnor nekar män än tvärtom. 
    Kvinnor med små eller medelstora bröst har helt andra förutsättningar än män i allmänhet och jämfört med män med småsnoppar. 
    Dessutom bröststorlek, slapphet i slidan är något som finns en möjlighet att kunna påverka. 

Det där med bröststorlek var bara ett exempel. Min poäng var att man såklart har rätt att neka nån av precis vilken anledning man vill, man har aldrig en skyldighet att vara tillsammans med eller ligga med nån. 

Sen kanske man inte behöver säga anledningen till personen om man inte bara vill vara elak, det känns väldigt onödigt att säga typ: Du har för liten kuk eller för små bröst eller för slapp f*tta eller vad det nu kan vara.

Och så skrev jag att ja TS är antagligen lite förslappad iallafall om hon inte ens känner att killen är inne, sen är det en annan sak att inte tycka att det känns tillräckligt mycket eller föredra större. Man känner ju när ett finger är inne till exempel. 

• Anonym (Du)
    Argumentet var att det blir en bekostnad för den som stannar. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Clara) skrev 2024-12-01 23:01:01 följande:

Det där med bröststorlek var bara ett exempel. Min poäng var att man såklart har rätt att neka nån av precis vilken anledning man vill, man har aldrig en skyldighet att vara tillsammans med eller ligga med nån. 

Sen kanske man inte behöver säga anledningen till personen om man inte bara vill vara elak, det känns väldigt onödigt att säga typ: Du har för liten kuk eller för små bröst eller för slapp f*tta eller vad det nu kan vara.

Och så skrev jag att ja TS är antagligen lite förslappad iallafall om hon inte ens känner att killen är inne, sen är det en annan sak att inte tycka att det känns tillräckligt mycket eller föredra större. Man känner ju när ett finger är inne till exempel. 

Det är fortfarande inte helt samma sak när någon blir nekad för vilken orsak som helst. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 22:55:19 följande:
    Det är två helt olika saker. Jag vill veta hur du resonerar kring att stanna i en relation för att det inte ska ske på "bekostnad" av den andra. Varför skulle man det?
    Det är inte två olika saker.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:59:09 följande:
    Det jag menar är att det blir ologiskt att man snackar om att man blir utan något och det är dåligt när lösningen är att andra personer blir utan något specifikt när man får tillgång till det. 
    Det går då vrida åt andra hållet. 
    Syftet handlar om att gynna sig själv, inte att alla personer ska ha det bra. 
    Man har ingen skyldighet att se till att alla har det bra. Det är helt ok att tänka på sina egna behov. Man behöver inte stanna kvar i en relation för att den andra inte ska bli utan. Hur den andra som blir lämnad löser saken är upp till honom. Hon blir utan ett bra sexliv så hon gör slut och försöker hitta någon annan. Han blir utan ett sexliv och kan också försöka hitta någon annan.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:59:56 följande:
    Det finns ingen rättighet heller till ett sexliv som man uppskattar 
    Det är ingen som har påstått det heller.
Svar på tråden Han har för liten snopp