• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:04:20 följande:
    Man har ingen skyldighet att se till att alla har det bra. Det är helt ok att tänka på sina egna behov. Man behöver inte stanna kvar i en relation för att den andra inte ska bli utan. Hur den andra som blir lämnad löser saken är upp till honom. Hon blir utan ett bra sexliv så hon gör slut och försöker hitta någon annan. Han blir utan ett sexliv och kan också försöka hitta någon annan.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:59:56 följande:
    Det finns ingen rättighet heller till ett sexliv som man uppskattar 
    Det är ingen som har påstått det heller.
    Och om det handlar om att man inte har en skyldighet att se till att alla har bra så blir det ologiskt om man snackar om att "det skulle vara okej att rata män med småsnoppar(eller män med genomsnittliga penisar) för annars kommer man bli missnöjd för resten av sitt liv och bli utan sexuell njutning".

Alla människor skulle ju inte ha det bra, 
  • Anonym (Du)
    Man har ingen skyldighet att se till att alla har det bra. Det är helt ok att tänka på sina egna behov. Man behöver inte stanna kvar i en relation för att den andra inte ska bli utan. Hur den andra som blir lämnad löser saken är upp till honom. Hon blir utan ett bra sexliv så hon gör slut och försöker hitta någon annan. Han blir utan ett sexliv och kan också försöka hitta någon annan.
    Och om det handlar om ens egna behov så går det att vrida åt andra hållet argumenten. 
  • Anonym (Du)
    Det blir ologiskt då att ta upp det: "Klart det håller. Vad är alternativet? Att fortsätta vara tillsammans med någon man är missnöjd med och ha sex med den personen (i det här fallet en kille med liten kuk) bara för att han annars skulle bli utan? Vad menar du egentligen?

skulle ju bara handla om att man ska tänka på sina egna behov
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:09:48 följande:
    Då får du väl ta det med den som tog upp det. Jag anser fortfarande inte att man kan jämföra dåligt sex med inget sex alls.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:07:59 följande:
    argumentet som hen använde var att den personen blev av med något på bekostnad av någon annan. 
    Det har jag inte läst någonstans att hen har skrivit. Den enda jag har sett som säger att göra slut sker på bekostnad av någon annan är du.
    Så dåligt sex är bättre än inget sex? 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:11:15 följande:
    Och om det handlar om att man inte har en skyldighet att se till att alla har bra så blir det ologiskt om man snackar om att "det skulle vara okej att rata män med småsnoppar(eller män med genomsnittliga penisar) för annars kommer man bli missnöjd för resten av sitt liv och bli utan sexuell njutning".

Alla människor skulle ju inte ha det bra, 
    Det blir inte alls ologiskt eftersom en person inte är "alla". Det är helt ok att rata män med liten kuk om man anser att man annars skulle vara missnöjd och utan sexuell njutning.

Det räcker med att se till sina egna behov. Det har man rätt att göra dessutom, om man vill, orkar och kan.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:12:34 följande:
    Och om det handlar om ens egna behov så går det att vrida åt andra hållet argumenten. 
    Bara om argumentet är att mannen med liten kuk har samma rätt som kvinnan som lämnade honom att försöka hitta en ny partner. Man har fortfarande ingen skyldighet att stanna i en relation för att mannen annars skulle bli utan sex.
  • Anonym (Du)
    Vad var då syftet med detta inlägg som hen gjorde ifall det handlade inte om att hen ville få sympati för något som man skulle inte ha en skyldighet att se till att alla personer skulle ha det bra sexuellt:
    Och valet att rata eller lämna någon pga att den har en för liten kuk och att sexet inte funkar är fritt. Och det är helt OK att göra det! Hellre det än att man är missnöjd med sexet för resten av sitt liv och går miste om njutning. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:18:25 följande:
    Så dåligt sex är bättre än inget sex? 
    Det har jag inte sagt och det finns ingen anledning att dra den slutsatsen utifrån vad jag skrev.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:19:39 följande:
    Det blir inte alls ologiskt eftersom en person inte är "alla". Det är helt ok att rata män med liten kuk om man anser att man annars skulle vara missnöjd och utan sexuell njutning.

Det räcker med att se till sina egna behov. Det har man rätt att göra dessutom, om man vill, orkar och kan.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:12:34 följande:
    Bara om argumentet är att mannen med liten kuk har samma rätt som kvinnan som lämnade honom att försöka hitta en ny partner. Man har fortfarande ingen skyldighet att stanna i en relation för att mannen annars skulle bli utan sex.
    Och då menade jag att det går att vrida åt andra hållet ifall det handlar bara om att se till sina egna behov. 

Det finns inget skyldighet att lämna förhållanden. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:20:04 följande:
    Vad var då syftet med detta inlägg som hen gjorde ifall det handlade inte om att hen ville få sympati för något som man skulle inte ha en skyldighet att se till att alla personer skulle ha det bra sexuellt:
    Och valet att rata eller lämna någon pga att den har en för liten kuk och att sexet inte funkar är fritt. Och det är helt OK att göra det! Hellre det än att man är missnöjd med sexet för resten av sitt liv och går miste om njutning. 
    Du får fråga den personen, men som jag ser det har personen bara lagt fram en åsikt, dvs att det är ok att rata/lämna någon om man är missnöjd med sexet. Det finns ingenting i formuleringen som tyder på att hen ville få empati.
  • Anonym (Jo!)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:49:25 följande:

Bara 12 år. Nu var du rolig. 
    Det är ok att ha en liten kuk men min rekommendation för dig är att hitta någon som passar dig i sängen istället för att hänga här eller satsa på ?fel hästar?. Hitta nån du passar ihop med sexuellt och gör de bästa av saken. Det finns ju också dom som inte klarar av normalstora eller större kukar och dom som älskar att bli fingrade och slickade också och tycker det är tillräckligt. 

Men min erfarenhet är att de flesta kvinnor föredrar normalstora som känns ordentligt efter oändliga konversationer med väninnor och bekanta.
    Men sånt får man ju inte säga högt, för det anses ju som fult, skamligt och sårande i.o.m att det är män vi pratar om. Vi kvinnor ska inte vara ärliga om sånt minsann. Och är vi det då heter det att vi är slappa eller något annat. 

Lycka till allihopa. 
    Jag är förresten 159 och väger 47kg om det har någon betydelse. Dvs en ganska liten kvinna som ändå inte föredrar små kukar.

Tror du att din vikt eller längd har något med din fitta att göra? 

Hellre en slapp fitta än en slapp hjärna.. 

Svar på tråden Han har för liten snopp