-
Vad du kan göra, visserligen oförskämt, är att fråga om han har lust att byta. Det kanske är så att han bara väntar på att det ska bli en ledig 2a i huset och så sitter du där tyst med dina tankar om att vilja flytta till en treaAnonym skrev 2012-08-04 20:06:48 följande:Bor i hyresrätt. Jag och dottern i en tvåa. Visserligen i en stor sådan men ändå. Grannen är en jättetrevligt äldre herre som fick en stor stroke i höstas. Jag har, trots att jag tycker om gubben, hoppats att han inte skulle kunna flytta hem igen så att jag kan söka på lägenheten. Det är en trea. Han får jättemycket hjälp av hemtjänsten.
-
Jag och min syster ett antal människor till visste om att pappa ville skilja sig ifrån sin fru ett halvår innan hon fick veta. Han snackade skit om henne på jobbet, hans chef är gift med min kompis ena kompis. En dag när syrran var hemma hos dem så kläckte den inte alltför smarta kompisen ur sig: Ja den där XXX verkar ju helt sjuk i huvudet, men XXXX tänker ju skilja sig ifrån henne så det är väl bra? Syrran blev helt stum. Vi hade ju hellre velat höra det själva av pappa, inte hans chefs puckade fru. Det jobbiga var att dagen efter kom pappa och hans numera exfru och skulle vara med och fira syrran när hon fyllde 25. Vi satt där i flera timmar på en middag och låtsades inte veta, såg hur pappa var jättehemsk mot sin fru... och vi kunde inte göra ett skit. Visst vi hade kunnat tala om för henne vad pappa hade i görningen men vi anser att pappa får ta tag i sin egen skit. En månad innan pappa talade om för XXX att han ville skilja sig var jag och mitt ex där på semestern och hon frågade om vi visste vad som var fel med min pappa. Jag ljög min älskade extramamma rakt upp i ansiktet och sa nej det vet jag tyvärr inte. Han har inte sagt något. (HAN hade ju inte sagt något, det var ju hans chefs puckade fru)
-
Helle333 skrev 2012-08-06 07:06:57 följande:Fick ni inte göra sådant på biologin i högstadiet? Skära i hjärta alltså. Jag trodde det var obligatoriskt på alla skolor. I och för sig är det ju 11 år sedan jag gick ut högstadiet så det kan ju ha ändrat sig =) Jag ver hur som för feg för att göra det.
Lite Mengele över det där
-
En som varit dum emot mig omkom i en bilolycka, kände ingenting trots att vi gått i samma klass, ryckte på axlarna ungefär och inget medlidande alls
-
Att min farfar begick sexuella övergepp mot mig.
-
Intressant tråd det här.
Själv har jag vart konstant otrogen mot mitt ex men ljuger om det än idag när han frågat om jag alltid var honom trogen trots att han var som han var.
Jag har även vart otrogen mot min nuvarande pojkvän som hämnd för att han var det engång. Fast jag nöjde mig inte med ett ligg utan 10, men samma kille. Han vet inget men jag mår bättre.
Jag har olagligt ändrat på några av mina betyg på gymnasiet.
Jag vill helt seriöst börja sälja mina använda trosor och gärna mitt urin också för att få in pengar när jag har det dåligt ställt. Vet tyvärr inte vart man kan hitta kunder för sådant. -
Anonym (rik) skrev 2012-08-20 17:46:28 följande:Det är just de grejerna som gör att jag inte vill berätta om det. Jag vet att du skämtar men för mig skulle det vara omöjligt att veta om folk gör något mot mig eller med mig för att de gillar att umgås med mig eller för att jag är rik. Dessutom är det så pass mycket pengar att det blir en säkerhetsrisk.
Stackare! Det är inte lätt att leva -
Anonym (rik) skrev 2012-08-20 17:04:36 följande:Alla mina vänner tror jag är en vanlig tjomme med en halvtaskig lön men i själva verket har jag en förmögenhet på över 150 miljoner. Jag vill inte tala om det för det blir bara så otroligt mycket strul och tjafs och krångel om folk vet att jag är skitrik.
Håller du samma levnadsstandard som dina vänner? Jag förmodar att du måste för att inte avslöja dig. Är det inte jobbigt att aldrig kunna slösa utan att riskera upptäckt? -
Jag hatar min svärmor! Hon var barnvakt åt våran son (2 år) när jag behövde hoppa i och jobba en helgdag. Hon ringer och säger att han gjort illa sig på en plast leksak när han ramla. Och att det blöder mycket. Jag insisterar på att åka med till sjukhuset men hon är redan på väg säger hon. Jag möter upp dom när dom kommer tillbaka och han har sytt!!! Ca 4 stygn i tummen. Ca 2 år senare är vi hemma hos henne och jag och hennes yngsta son pratar skämtsamt över sonens oturhet. När han säger att det va så sjukt läskigt när min son skar sig den där gången på kniven!!!!!! Jag ser hennes ögon öppnas panikaktigt och stirrar på mig. Men jag blir så chokad att jag vänder blicken. Nu ångrar jag att jag inte skällde ut henne. JAG HATAR HENNE!
-
Att jag vill bli hästinseminatör och ägna mig åt avel.