• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min mörkaste hemlighet är att jag är totalt känslokall inför andra människor än mina barn, partner och föräldrar/syskon. 
    Jag känner ingenting överhuvudtaget för mina vänner och jag fantiserar ofta om att döda människor. 

Jag fungerar väldigt bra i vardagen och de som "känner" mig skulle antagligen bli väldigt chockade om de visste att jag bara spelar att jag bryr mig. 

• Anonym

Jag är kär i min chef, frågade han så skulle jag lämna min man för honom.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-06 10:06:37 följande:
    Ja, kanske hade jag kunnat lämnat till ett katthem eller så, det är inte alls osannolikt. Men då hade jag behövt ringa dem, pynta för en kattbur, åka dit och hålla på. Det kändes för krångligt. Jag lade ut en annons och väntade två veckor - det räcker gott och väl. Ingen hörde av sig så då fick katten stryka på foten istället. Det är bara katt.

Du försökte
  • Anonym

Att jag kanske inte borde jobba som sjuksköterska egentligen eftersom jag känner verkligen NOLL empati för folk som enligt mitt tycke "skaffat sig" sin sjukdom själv. Alkoholister som supit sönder levern, rökare som rökt sönder lungorna, knarkare som knarkat sönder hjärnan, anorektiker som svälter sig själv, självskadare som skär upp armarna osvosvosv. Känner ingenting alls. Gör det jag ska men finns ingen empati över huvud taget. Tänker bara att dom är riktiga jävla puckon som för i helvete borde sluta göra dåliga val i livet och fucking skärpa sig som alla andra får göra.

• Anonym
    Anghammarad skrev 2012-09-08 10:26:57 följande:
    Ingen fara. Läser man här på forumet så är det rätt många som jobbar som sjuksköterskor som är otroligt empatilösa. Det verkar inte vara ett krav för att utföra jobbet. 
    Det intressanta är att den komplimangen jag oftast får är att jag är så empatisk. Så jag kanske borde ha blivit skådespelare Nä men jag vet ju hur jag beter mig mot alla andra patienter som jag känner otroligt med empati för så det är ju bara att bete sig likadant. Verkar ju fungera. Säger ju aldrig det här till någon. Bara mina egna tankar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-06 10:06:37 följande:
    Ja, kanske hade jag kunnat lämnat till ett katthem eller så, det är inte alls osannolikt. Men då hade jag behövt ringa dem, pynta för en kattbur, åka dit och hålla på. Det kändes för krångligt. Jag lade ut en annons och väntade två veckor - det räcker gott och väl. Ingen hörde av sig så då fick katten stryka på foten istället. Det är bara katt.

Vilken jävla idiot du är! Kräks
  • Anonym

Att jag som hämnd gick ut och hade ett one night stand utan kondom. Kom hem och lät min kille slicka en annan mans sperma ur mig
    .Att jag förförde min mammas kille när jag var 17.
    Att jag ljuger i skolan för att försvara min dotter.
    Att jag har snattat i affärer. mm mm    

• Anonym

Att jag gillar att bära blöjor, tycker det är så skönt att ha dom på mig Skäms

• Anonym
    Anonym (18år) skrev 2012-07-09 22:20:08 följande:
    Jag "tömmer" mig själv när jag har mens för att den ska gå över snabbare. Jag stoppar upp fingrarna mellan benen och liksom skopar ut det som bara ligger där när jag duschar. Vidrigt jag vet, men på så sätt slipper jag liksom det där äckliga eftergrejset som pågår i en dag extra eller två och jag känner mig renare, även om så kanske inte är fallet.

Ingen vet om det här.  

Tar inte tampongerna hand om det..?
  • Anonym

bodde mittemot en mördare i huset mitt över som dödat ett barn
    sexuellt övergrepp när jag var 11 år, misshandel skada i en njure
    kidnappad som 7 åring med 2 kompisar
    sorg  ,  i  många år
    misshandlad som liten med ett syskon 

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?