• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Jag har tidigare livet ett liv fullt med bla droger, vapen och kriminella-gäng.
    Idag bor jag i ett litet samhälle, aktiv i min dotters idrotts-klubb, driver ett eget företag.
    Jag har lärt mig att dölja mina ärr både dom syns och dom som finns i mitt hjärta. Ibland träffar jag mina gamla vänner, det är vänner som jag vet finns där för mig för alltid, men jag har valt att bli en Svenssons.

• Anonym

Jag avskyr barn och det är därför jag och min sambo inte skaffat några barn än. Jag skulle dock aldrig erkänna det öppet utan om någon frågar om vi inte ska skaffa barn svarar jag alltid undvikande. Jag kämpar för att hålla masken när någon unge är jättejobbig och föräldern bara står bredvid och ler och ser ut att tänka "är h*n inte söööt?"

• Anonym
    Anonym (ingen bra mor!) skrev 2012-09-02 08:04:43 följande:
    Avskydde du din egen barndom?
    Nej, jag tycker bara att små barn är jobbiga och irriterande. De skriker och gnäller och man kan inte föra en vettig konversation med dem.
  • Anonym
    Rakad Apa skrev 2012-09-02 00:44:01 följande:
    Hade det inte varit enklare att dränka katten? Hur lång tid tog det att strypa den till döds?
    Jag tror inte det. Hade jag dränkt den så hade den antagligen rivits och klöst och det hade blivit blött överallt, jag hade fått märken svåra att bortförklara för sambon. Så mycket snabbare kan det inte ju gå, det är ju syrebristen som är nyckeln oavsett. På det här sättet så gjorde hon knappt motstånd av någon anledning. Lite halvhjärtat sprattel som inte var svåra att kontrollera med den andra handen. Vet inte hur lång tid det tog, det kändes som en evighet men några minuter bara. Jag höll extra länge för jag ville inte riskera att släppa för tidigt och att hon kanske skulle kvickna till igen.

//Kattstryparen 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-02 16:23:05 följande:
    Var du för lat föratt sälja den till någon eller? 

Vider.

Försökte skänka bort den. Ingen vill ha't.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-06 08:36:20 följande:
    Vilka bortförklaringar... Fattar inte hur man kan göra som dig. Kattdamer på tex katthem skulle gladeligen ta emot en katt hellre än att nån idiotjävel dränker kattstackarn. Fyfan. 
    Ja, kanske hade jag kunnat lämnat till ett katthem eller så, det är inte alls osannolikt. Men då hade jag behövt ringa dem, pynta för en kattbur, åka dit och hålla på. Det kändes för krångligt. Jag lade ut en annons och väntade två veckor - det räcker gott och väl. Ingen hörde av sig så då fick katten stryka på foten istället. Det är bara katt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Kille1976) skrev 2012-09-06 09:41:02 följande:
    Min hemlighet är att jag drömmer mardrömmar nästan varje natt efter att jag var i Affe. Var där i FS19 kom i strid ett par ggr och trodde att min sista stund var kommen flera ggr. Vet att jag har nerkämpat personer som försökt skjuta mig och mina kollegor. Vaknar kallsvettig och livrädd flera ggr i veckan. Inga av mina vänner eller familj vet om detta.

Du lider kanske av PTSD. Mycket vanligt för folk som varit med om strid och inget att skämmas över. Det finns behandling mot det, exempelvis EMDR.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?