Vad er är mörkaste hemlighet?
Jag fantiserar flera gånger om dagen om att tortera och döda andra människor. Eller så fantiserar jag om att döda mig själv på coolaste sättet.

Jag fantiserar flera gånger om dagen om att tortera och döda andra människor. Eller så fantiserar jag om att döda mig själv på coolaste sättet.

Jag tror inte att jag är kär i min man längre.. har inte känt nått på flera år.. vi har varit ihop i 5 år och gifta i två månader. 
Jag ljuger väldigt ofta. Jag vill helst inte jobba utan trivs med att leva på andra. 

Satte på min barndomsväns mamma under tiden han har däckat på sitt rum   

jag har fantasier om att döda alla gärningsmän som vart på mig.
att ge min familj stryk, som vände mig ryggen, och inte trodde på mig, när jag var i ett känsligt läge.
jag vill även gå på droger, för att glömma allting. vill bara väck.
jag vill ha tillbaka mitt ex, och älskar han fortfarande. men är för stolt att säga nåt.

Drömmer ofta om att ta livet av mig och tänker ut hur jag ska göra. Går i hemlighet och smider planer och hur det ska såra folk och familj minst.

Min mörkaste hemlighet är att jag hade sex med min kusin förra sommaren. Vi var båda singlar då, men ändå...