• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Anton Chigurh skrev 2012-12-03 22:16:09 följande:
    Så du menar att, för att det finns slakterier som beter sig åt helvete enligt både din och min bedömning, så behöver vi inte bry oss om att en katt får lida en aning, finns ju ändå så många kor och grisar som har det lika illa, så att säga, varför bry sig om den lilla när den stora massan har det så mycket värre....

Är det så du menar, ANONYM ??? 
    Nej, jag menar att det är ett märkligt beteende att ägna massor av inlägg åt att önska död, smärta, helvete etc åt en djurplågare när man själv bidrar till djurplågeri helt aktivt, varje dag. Det är lite som att skriva massor om hur hemska rasister är och sponsra ett nazistiskt koncentrationsläger på samma gång.
  • Anonym
    Anonym (face) skrev 2012-12-03 22:27:31 följande:
    Min mörkaste hemlighet är att jag är ensam....

Min mamam ringer varanna månad
    min terapeut sm inte kan hjälpa mig
    en "vän" i brist på annat
    en vän som jag kan ringa i nödfall men vi pratar aldrig annars
    en vän som jag träffar nån gång om året

förutom det har jag ingen,. Sitter hemma varje helg och varje vardag. Jobbar och tränar, det är ALLT jag endast gör :(       
    Vad jobbigt för dig!
    Försöker du ändra situationen eller har du gett upp?
    Är du man eller kvinna?
  • Anonym

Är nog att jag tycker att konservativa människor ofta är båda tomma i huvudet och att de dessutom saknar livserfarenhet.

• Anonym

att jag är så frustrerat kåt och är orolig över att jag aldrig kommer få utlopp för denna kåthet om jag inte retirerar till att köpa en hora på red light district, men ska det verkligen behöva gå så långt?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-04 17:12:57 följande:
    att jag är så frustrerat kåt och är orolig över att jag aldrig kommer få utlopp för denna kåthet om jag inte retirerar till att köpa en hora på red light district, men ska det verkligen behöva gå så långt?
    Varför kan du inte ligga på vanligt sätt?
  • Anonym
    Anonym (kanske..) skrev 2012-12-04 18:47:54 följande:
    För att han är kille och har oddset jävligt mycket emot sig att hitta en tjej. Jag vet killar som har dejtat 10-15år utan ett enda napp.
    Alla kan få napp.
    De ofrivilliga evighetssinglar som jag känt har inte direkt ansträngt sig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-04 18:10:57 följande:
    Varför kan du inte ligga på vanligt sätt?

för att tjejer vanligtvis inte vill :), och att dom är svåra att få kontakt med i storstaden. man måste göra en del fulknep(fixa slumpmässiga träffar som egetnligen inte är så slumpmässiga

för att ens få sig en pratstund. väl då brukar vi klicka, men leder ingen vart.

vill bara ha någon som ser lite lätt på sex. 

Anonym (kanske..) skrev 2012-12-04 18:47:54 följande:
    För att han är kille och har oddset jävligt mycket emot sig att hitta en tjej. Jag vet killar som har dejtat 10-15år utan ett enda napp.

ja, det är ju inte lika lätt som för en tjej kan man ju lugnt säga. tjejer är så tråkigt passiva Skrikandes

• Anonym

Just nu är det att jag tjuvröker trots att jag är gravid Obestämd

• Anonym
    Jolanta skrev 2012-12-04 20:09:30 följande:
    Har du hört om krogen?

tjejer är ju jätteuppblåsta på krogen. kan jag tycka. de flesta tjejer får ragg där och det förstår tjejer efter ett tag. 

fast av vad jag förstått så är krogen lite mer trevlig i andra delar av Sverige än i Stockholm. känns som om alla bara är rädda för att skämma ut sig här eller något.

• Anonym
    Smartie skrev 2012-12-04 21:38:59 följande:
    Jag antar att du har provat de flesta ställen redan? Krogen, nätet, bekantskapskretsen?

Hur kräsen är du? 

ja det har jag väl. är lite kräsen, men inte överdrivet. 

är inte heller speciellt ful. har fått höra att jag ser bra ut och har tackat nej till ett mycket litet antal tjejer (alltid något ändå ju)

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?