Vad er är mörkaste hemlighet?
Är det så du menar, ANONYM ???

Är nog att jag tycker att konservativa människor ofta är båda tomma i huvudet och att de dessutom saknar livserfarenhet.

att jag är så frustrerat kåt och är orolig över att jag aldrig kommer få utlopp för denna kåthet om jag inte retirerar till att köpa en hora på red light district, men ska det verkligen behöva gå så långt?

för att tjejer vanligtvis inte vill :), och att dom är svåra att få kontakt med i storstaden. man måste göra en del fulknep(fixa slumpmässiga träffar som egetnligen inte är så slumpmässiga
 för att ens få sig en pratstund. väl då brukar vi klicka, men leder ingen vart.
vill bara ha någon som ser lite lätt på sex.
ja, det är ju inte lika lätt som för en tjej kan man ju lugnt säga. tjejer är så tråkigt passiva  .
. 

Just nu är det att jag tjuvröker trots att jag är gravid 

tjejer är ju jätteuppblåsta på krogen. kan jag tycka. de flesta tjejer får ragg där och det förstår tjejer efter ett tag.
fast av vad jag förstått så är krogen lite mer trevlig i andra delar av Sverige än i Stockholm. känns som om alla bara är rädda för att skämma ut sig här eller något.

ja det har jag väl. är lite kräsen, men inte överdrivet.
är inte heller speciellt ful. har fått höra att jag ser bra ut och har tackat nej till ett mycket litet antal tjejer (alltid något ändå ju)