• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-30 17:39:00 följande:
    Jag tänder på så unga tjejer som 12-13. det vet ingen, inte ens min sambo.
    Varför tänder du på dom?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym

Jag låg med en kompis, som har en tjej sen 9 år tillbaka. Han är så sjukt snygg och trevlig och alla är lite tända på honom och försöker tolka hans signaler när han pratar med dem, och jag vill berätta att han började flörta med mig en kväll när vi var ute och tog en öl och se kunde vi inte hålla oss ifrån varandra. Men jag kommer från en liten stad och jag är rädd att om jag berättar det för någon så kommer det läcka ut förr eller senare. Så jag håller det för mig själv. Men det är nog en av de mest upphetsande och förbjudna sexupplevelse jag någonsin haft.

• Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2013-01-01 22:01:35 följande:
    Lekte häst med vår tax när jag var liten. Inte häst som i att jag red på honom, utan jag lekte "elak gubbe som plågar häst" (hade läst lite för många böcker från Polluxklubben, hästbokklubb)... Så jag tog hans strypkoppel i metall och satte runt nacken och i hans mun som ett "bett", sedan tvingade jag honom att springa runt, runt som i en longerlina. Tyvärr var han världens snällaste hund, så han gick ju med på det. :( Skäms så oerhört för att jag plågade honom. Bad om ursäkt till honom dagen då han skulle avlivas, flera år senare. Har gråtit över detta många gånger. Han måste haft ont i munnen av strypkopplet. Dessutom blev han trött. Hoppas han förlät mig. :( 

Fy fan vad hemskt. Stackars oskyldiga, fina vovven! Vila i frid du underbara hund.
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2013-01-01 22:12:37 följande:
    Jag vet. :( Försökte i varje fall gottgöra de år som kom. Och jag fick mitt straff i form av livslångt dåligt samvete och ångest.

Du jag tror din fia vovve har förlåtit dig eftersom du själv inser att det var fel, olikt kattstryparen som är en äkta hemsk djurplågare och mördare!
  • Anonym
    puss skrev 2013-01-01 23:04:43 följande:
    Är du en Kattplågarplågare?

Är du en kattplågar försvarare?
  • Anonym
    Severus skrev 2013-01-01 23:12:30 följande:
    Har flera scenarion klara.... Gör man djur illa frivilligt har man noll värde i mina ögon

• Anonym
    Anonym (Kattstryparen) skrev 2013-01-01 23:30:47 följande:
    Strypa en katt verkar vara riktigt gräsligt och mörkt.

Du glömde lägga till att katten av rädsla bajsar och kissar på sig under tiden du stryper den till döds med dina händer under tio minuter av dödskamp. Vila i Frid du underbara, oskyldiga kattis.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?