Vad er är mörkaste hemlighet?
OJ oj oj vad den tråden gav mig kalla kårar. Sjuk människa som jag sa redan i denna tråden. Tydligen har hon plågat djur hela sitt liv. Fy fan. Bäst att fly sådana hemska människor! Vila i frid alla ni fina djur.

Jag har haft sex med min pojkväns bror. Inte under tiden då jag och min pojkvän varit ihop såklart. Men innan vi blev ihop så stötte hans bror på mig och vi bestämde för att ses och kolla på film, vilket ledde till något helt annat - sex. Jag fann inget annat intressant i honom än sexet. Vi förblev KKs och hade avtalet att vi skulle lägga av såfort någon av oss träffade en person man fatta tycke för. Senare på en fest träffade jag hans 2 år äldre bror (4 år äldre än mig) och började flörta med honom utan medvetande att det var min dåvarane kks bror. Vi fortsatte hålla kontakten, och jag berättade för kk't om killen och det visade sig vara bröder. Min pojkvän vet om vad som hänt och han "accepterar" det. Då det hände innan vi blev ihop och alla har ett förflutet. Dock så skulle jag verkligen inte vilja att det kom ut till folk.