• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Severus skrev 2012-12-08 23:16:56 följande:
    Hatar de som gör barn och djur illa
    Sett flera i denna tråd som får mig att må illa
    Fantiserar ibland om vad jag vill göra med dessa äckel. Det är inte snälla saker

Precis, därför orkade jag inte läsa mer.  Skrev inlägg 1264   Det får väl bli min mörkaste hemlighet vad jag, en vanlig 45 årig tvåbarnsmamma, kan tänka mej att göra med vissa människor, utan att blinka
  • Anonym

När jag var liten hade vi en katt som bajsade i vår trädgård hela tiden så ingen kunde leka där. Då gjorde vi en kattgrop (som katten självklart inte hoppade ner i) och ville att katten skulle gå på plankan vi satte i ett träd. ägarna till katten skrek på oss och skrek på oss i skolan :(

• Anonym
    puss skrev 2012-12-09 09:05:22 följande:
    Det där begriper inte jag. Plankan?
    vi la en planka i ett träd och hade en liten badpool under. du vet, pirater? men katten hoppade ju bara ner på marken så klart;)
  • Anonym

Att jag har ett alkohol missbruk som jag aldrig kommer avsluta efterssom alkohol är det enda som hjälper mot min psykiska ohälsa!

• Anonym
    puss skrev 2012-12-09 09:10:07 följande:
    Aha.
    tycker du jag var en djurplågare:(?
  • Anonym

Jag sa till mitt ex att jag var gravid när han tänkte göra slut med mig och sen sa jag att jag fått missfall. Det tog slut ändå och sen fick han veta sanningen och sen dess har han hatat mig. 

Jag var otrogen mot min nuvarande kille för några år sen med min då bästa vän för att jag hade tänkt på henne. Jag har inte berättat för honom men vänskapen tog slut efter att vi haft sex eftersom hennes kille fick veta och blev fullständigt rasande eftersom han är muslim och anser att det är fel att ha sex med en av samma kön. 

Jag fick nyss veta att min kille sms:at med sitt ex (snuskiga saker) och nu kollar jag hans mobil och facebook varje dag. Det gjorde jag inte innan. Jag har sagt att jag inte gör det. 

• Anonym
    mysm0nstret skrev 2012-12-09 02:15:53 följande:

verkar vara samma för mig. 

Eller så är det väldigt udda saker som gör oss lyckliga.

aa samma här,, väldig udda saker.. undra varför det är så för oss?

• Anonym

Det finns mycket alkoholism i min pappas släkt. Själv tycker jag väldigt mycket om alkohol. Älskar känslan av första vinglaset. Anstränger mig i sociala sammanhang för att inte dricka fortare än andra, i alla fall inte så det syns. Det händer att jag fyller på glaset när ingen ser.
    Har börjat dricka en halv flaska vin när jag är ensam hemma en fredagskväll.  Vill inte riktigt erkänna det för mig själv, men kanske borde jag bli nykterist för att inte bli alkoholist?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?