• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • YokohamaNr2
    Anonym skrev 2012-07-11 13:22:31 följande:
    Jag brukar kolla i badrumsskåpen när jag är hemma hos folk och går på toa! Tycker det är superspännande, haha! 
    och jag brukar titta i mitt eget och undra vad folk som du skulle tycka och tänka om vårt badrumsskåp

Inte för att vi har något konstigt direkt men jag brukar ta på mig andras ögon ibland och försöka se saker hemma ur andras synvinkel...lite konstigt kanske
  • Anonym
    Längtande83 skrev 2012-07-11 12:38:20 följande:
    Fan vad sorgliga ni är! Sitter här dag ut och dag in och för så onödigt korkade diskussioner, helt OT, och förstör allt som skulle kunna liknas vid en läsbar tråd. 
    Förlåt, kan inte alla förkortningar. Vad betyder OT?? Ser ni skriver det överallat
  • Loveistheshit
    Anonym skrev 2012-07-11 13:51:44 följande:
    Förlåt, kan inte alla förkortningar. Vad betyder OT?? Ser ni skriver det överallat

Off topic, man går bort från ämnet
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 13:51:44 följande:

Förstår inte heller vad det betyder. Kan någon förklara vad ö h t står för?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Sjukt) skrev 2012-07-10 23:10:15 följande:
    har sjukt mycket hemlisar..

Var otrogen mot mitt ex.. medans han sov i samma säng!

Blivit slickad av både katt och hund.. (katt rekommenderas inte!! sträv tunga). Tänder på tanken på att ha sex med en hanhund. 

Brukar onanera när min man sover, bredvid honom.

Har fantiserat om min egen pappa!! men skulle ALDRIG vilja göra något på riktigt. Utforskade min sexualitet med min lillasyster i unga år.

Började fantisera om BDSM när jag var typ 8 år.. men har än i dag inte provat på riktigt.

Jag älskar sex, tyvärr mer än min make.. funderar på att ha sex med någon annan.  

Brukar tugga på avklippta tånagelbitar.

Hade någon form av förlossningsdepresion med min yngsta son, kände ingen kärlek för honom. Nu gör jag det däremot. 

Har fler på lager.. ;)

Flört har du fantisera om något annat djur med? 
    har själv provat att bli slickad av hund och skull kunna tänka mig att utforska mera Flört
  • Anonym

um.. Låt se nu.. Gjort inbrott i bilar, tagit amfetamin, röker fortfarande hasch av och till, gjort inbrott i en secondhandbutik på fyllan och tagit deras största matta, hånglat upp och slickat en som har sambo om hon inte är gift till och med..  Kommer nog mera sen. :) phu.. inget jag är stolt över men hey man lever bara en gång.

• mozzarella
    Anonym skrev 2012-07-11 18:28:19 följande:
    Flört har du fantisera om något annat djur med? 
    har själv provat att bli slickad av hund och skull kunna tänka mig att utforska mera Flört

ge fan i djuren, era vidriga jävlar. man borde skjuta er i knäskålarna. äckliga jävlar.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?