• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Längtande83

Fan vad sorgliga ni är! Sitter här dag ut och dag in och för så onödigt korkade diskussioner, helt OT, och förstör allt som skulle kunna liknas vid en läsbar tråd. 

• Anonym (Gjorde abort)

Ljög för mitt ex om anledningen till varför jag gjorde en så sen abort. Trodde att jag var gravid i v. 9 men när vi var inne och gjorde ultraljud var jag betydligt längre gången (v 14) vilket betydde att pappan till barnet var en kille jag hade haft sex med under tiden jag och mitt ex hade ett uppehåll. Mitt ex anade ingenting och fattade inte att jag blivit gravid under en period vi inte hade varit med varann. Jag fick panik och bestämde mig för att göra en sen abort, va det värsta jag gått igenom men klarade inte av att säga till honom att barnet inte var hans. Hade aldrig kommit undan med det eftersom exet var mörk och brunögd och den andra var blond och blåögd så var rädd att bebisen skulle vara alldeles för olik. Bara min närmsta vän som vet om detta.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 12:06:44 följande:
    Varför inte välja typ en guldfisk eller en hamster? Varför en katt som egentligen kan bli 20 år gammal?

Jag tycker att det är skitkul att du gör ledsna gubbar, komiskt att du vill få andra att tro att du ogillar vad du skriver liksom.

Ni skaffar katt år efter år, för att sedan avliva den. hahaha

Min MAN ordnar det där för våra barns skull, skyll på honom, och jag berättade en mörk hemlighet som tynger mig, jag behöver inte rättfärdiga det där eftersom det är OT, btw det är bondkatter som säkert skulle avlivats ändå
  • Meddelande borttaget
  • Anonym

Jag älskar att ge oralsex när tjejen har mens! Så hett och gott

• Anonym

Jag pluggar till pedagog och har mångatjejkompisar i kåren, blir ofta bjuden hem till dem för plugg eller fest, när jag är hos dem så brukar jag leta reda på deras tvättkorg och undersöka deras underkläder!

• Meddelande borttaget
  • Anonym

Min mörkaste hemlighet är att jag blev tillsammans med en kille bara för att ha någon.. Fick könsherpes av honom och jag tänker varje dag att om jag aldrig hade blivit tillsammans med honom så hade jag varit frisk. Jag hatar honom över allt annat.

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?