• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Faber
    PerG skrev 2012-07-30 16:54:43 följande:
    Men, ponera att folk börjar använda "hen" på det sätt som majoriteten (i tråden och i övrigt) gör, dvs när könet är okänt eller irrelevant, på vilket sätt gynnar det den där "genusmaffian" eller vaginaltalibanerna eller vad det heter?

Om ingen annan än de själva använder det för att "avköna" mot andras vilja eller vad det nu är som är så farligt?
    Det beror lite på hur de politiska vindarna blåser. Just nu är genusteori inne och vinner mark, tyvärr.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • PerG

Men hur är då "hen" farligt eller ens påverkande när det inte används som "de farliga" gör?

Faber skrev 2012-07-30 16:55:37 följande:
    Det beror lite på hur de politiska vindarna blåser. Just nu är genusteori inne och vinner mark, tyvärr.

• Faber
    PerG skrev 2012-07-30 16:58:25 följande:
    Men hur är då "hen" farligt eller ens påverkande när det inte används som "de farliga" gör?
    Därför att det vilket vissa förnekar är starkt kopplad till genusrörelsen och när det används skänker det legitimitet åt densamma.
  • Veladis
    Faber skrev 2012-07-30 17:00:39 följande:
    Därför att det vilket vissa förnekar är starkt kopplad till genusrörelsen och när det används skänker det legitimitet åt densamma.

Fast enligt dig är ju alla de som använder hen redan med i genusmaffian, så på vilket vis skulle det ställa till skada?
  • Anonym
    Faber skrev 2012-07-30 16:30:07 följande:
    Ja de extrema är inte i majoritet men vissa av dem känner till det parlamentariska spelet väl och/eller har en hög mediaprofil och kan därför skaffa sig mer inflytande än deras antal först skulle kunna tyda på.
    Vad är det för jävla fikonspråk.? Är du rädd att få spö av några kärringar och bli kastrerad? Eller har någon elak tant ropat "hen" efter dig på gatan??
  • msmurphy
    Faber skrev 2012-07-30 17:00:39 följande:
    ELLER så avdramatiserar man det genom flitigt användande, typ som när gayrörelsen började använda flata och bög och så vidare för att ta tillbaka de uttrycken.

För övrigt är du lite väl paranoid. 
  • msmurphy
    Anonym skrev 2012-07-31 06:38:30 följande:
    Vad är det för jävla fikonspråk.? Är du rädd att få spö av några kärringar och bli kastrerad? Eller har någon elak tant ropat "hen" efter dig på gatan??
    Ha ha ha ha ha!!!
  • Faber
    Anonym skrev 2012-07-31 06:38:30 följande:
    Ja jag är rädd för allt som är onaturligt, det förvånar mig att fler inte är det.
  • PumpkinQueen
    Faber skrev 2012-07-31 10:48:53 följande:
    Ja jag är rädd för allt som är onaturligt, det förvånar mig att fler inte är det.
    "Onaturligt" är ett rätt flummigt begrepp.

Att färga håret är onaturligt. Är du emot det?
  • Faber
    PumpkinQueen skrev 2012-07-31 10:51:56 följande:
    "Onaturligt" är ett rätt flummigt begrepp.

Att färga håret är onaturligt. Är du emot det?
    Nej inte i lika hög grad då jag betvivlar att rött hår är ett exklusivt signum för en av samhällets hatgrupper.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!