• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-07-28 21:43:30 följande:
    Det tror jag väl inte, förutsatt att folk inte trollar eller skämtar så kan man ganska snabbt bilda sig en uppfattning om var folk står politiskt på ett forum.

Och du tror väl inte att du kan tolka sådant ens med en någorlunda marginal utan att faktiskt känna personen. Klart, om man tror på konspirationsteorier och "batikhäxor" så har man väl lätt för att generalisera.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-28 19:40:37 följande:
    Har du försökt ta dig ur din egen kropp någon gång?
    Så för att man gillar att klä sig i kläder som är utmärkande för det andra könet så är man fångad i sin kropp? En transa=transvestit och en transsexuell är inte samma sak!
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-07-29 11:34:14 följande:
    Så för att man gillar att klä sig i kläder som är utmärkande för det andra könet så är man fångad i sin kropp? En transa=transvestit och en transsexuell är inte samma sak!

Läs vad jag skrev några inlägg högre upp. Svarade på den frågan där.
  • Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-29 06:04:50 följande:
    Och du tror väl inte att du kan tolka sådant ens med en någorlunda marginal utan att faktiskt känna personen. Klart, om man tror på konspirationsteorier och "batikhäxor" så har man väl lätt för att generalisera.
    Så du är Moderat då?
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Anonym

"Dorian" versus "Faber". Så fattar man att det kan bli krig i världen.

• Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-07-29 13:26:24 följande:
    "Dorian" versus "Faber". Så fattar man att det kan bli krig i världen.

Inte från min sida. Jag använder ord, inte nävar eller vapen.
  • Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-29 13:31:30 följande:
    Inte från min sida. Jag använder ord, inte nävar eller vapen.
    Endast därför att du inte varit i en situation där ord inte hjälper. Jag vet att du vill förtränga det, men ja, det finns faktiskt sådana situationer, även i lilla Sverige.
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-07-29 17:53:04 följande:
    Endast därför att du inte varit i en situation där ord inte hjälper. Jag vet att du vill förtränga det, men ja, det finns faktiskt sådana situationer, även i lilla Sverige.

Jag undviker sådana situationer.
  • Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-29 18:54:28 följande:
    Jag undviker sådana situationer.
    Fråga offer för rån,överfall och fyllevåld om dom aktivt sökte upp situationen. Tvivlar på att en majoritet gjorde det.
  • Anonym
    Faber skrev 2012-07-29 19:35:34 följande:
    Fråga offer för rån,överfall och fyllevåld om dom aktivt sökte upp situationen. Tvivlar på att en majoritet gjorde det.
    Vad har det med ordet hen att göra?
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!