• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • PumpkinQueen
    Faber skrev 2012-07-31 11:13:53 följande:
    Nej inte i lika hög grad då jag betvivlar att rött hår är ett exklusivt signum för en av samhällets hatgrupper.
    Då kanske "onaturligt" är fel ord att använda i sammanhanget?
  • Anonym
    Faber skrev 2012-07-31 11:13:53 följande:
    Nej inte i lika hög grad då jag betvivlar att rött hår är ett exklusivt signum för en av samhällets hatgrupper.
    Jag har kanske missat något men har någon pratat om rött hår specifikt. Ett "exklusivt signum" vad gäller hår (suck) kan väl lika gärna vara grönt eller lila?
  • Pallas
    Anonym skrev 2012-07-31 14:01:27 följande:
    Jag har kanske missat något men har någon pratat om rött hår specifikt. Ett "exklusivt signum" vad gäller hår (suck) kan väl lika gärna vara grönt eller lila?
    Förväntar du dig någon slags läsförståelse?
  • Jellybeanbaby
    PumpkinQueen skrev 2012-07-31 10:51:56 följande:
    "Onaturligt" är ett rätt flummigt begrepp.

Att färga håret är onaturligt. Är du emot det?
    Gud, nu går du offtopic.

Förstår mig inte på er "hen" förespråkare. Så fort nån säger att de är emot ordet så ska de malas ner i asfalten med ordrika inlägg från Dorian och Pumpan t ex.
  • Faber
    PumpkinQueen skrev 2012-07-31 11:17:57 följande:
    Då kanske "onaturligt" är fel ord att använda i sammanhanget?
    Hen förespråkare vill ju sätta sig upp emot naturen så jag kan inte se att det skulle vara alltför långsökt att beteckna dem som onaturliga.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Pallas
    Faber skrev 2012-07-31 15:17:41 följande:
    Hen förespråkare vill ju sätta sig upp emot naturen så jag kan inte se att det skulle vara alltför långsökt att beteckna dem som onaturliga.
    Vilken jävla natur?
  • PumpkinQueen
    Jellybeanbaby skrev 2012-07-31 15:10:56 följande:
    Gud, nu går du offtopic.

Förstår mig inte på er "hen" förespråkare. Så fort nån säger att de är emot ordet så ska de malas ner i asfalten med ordrika inlägg från Dorian och Pumpan t ex.
    Jag, off topic? Jag besvarade Fabers inlägg.

Det här är som sagt ett diskussionsforum. Det är liksom till för att man ska kunna diskutera med andra människor. Om du inte gillar det är det ingen som tvingar dig att vara här.
  • PumpkinQueen
    Faber skrev 2012-07-31 15:17:41 följande:
    Jag kan nog räkna mig som henförespråkare. Däremot kan jag inte riktigt förstå på vilket sätt som du anser att jag vill "sätta mig upp mot naturen"?
  • ljung och viol
    Jellybeanbaby skrev 2012-07-31 15:10:56 följande:
    Gud, nu går du offtopic.

• Faber
    PumpkinQueen skrev 2012-07-31 15:37:21 följande:
    Jag kan nog räkna mig som henförespråkare. Däremot kan jag inte riktigt förstå på vilket sätt som du anser att jag vill "sätta mig upp mot naturen"?
    Du bekänner dig ju till en ideologi som säger att allt är en social konstruktion, jo de mest fanatiska säger faktiskt det.
    *Politiskt korrekt sidfot*
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!